Tågluff i europa juli 2015 :)

7 maj 2015 17:36
Visningar: 211
Hej!
Sommaren närmar sig och jag är så sugen på att tågluffa i Europa under min semester (juli). Det vore kul om någon annan är intresserad av att följa med eller kanske mötas upp? Jag är öppen för förslag! Jag har en bekant som funderar på att hänga med men vi har inte bestämt att göra hela resan tillsammans men möjligtvis är hon alltså med en del av den!

Har tågluffat en gång tidigare och älskade det. Jag tycker om att promenera, ta del av film/konserter/museum osv, är öppen för att prova nya grejer! Älskar att träffa nya människor och förhoppningsvis hittar en några härliga människor på vandrarhemmet ;)

Jag tycker mycket om att gå ut och dansa, men dricker inte särskilt mycket (eller alls) och vill inte ha med någon som tänkte ligga bakis varannan dag :P

Har ingen inplanerad rutt men Berlin vill jag iaf förbi. Öst är ju billigare vilket kan vara kul men som sagt, jag är öppen för förslag och vi planerar tillsammans! Bor du i Stockholm vore det kul att mötas upp redan nu och se om vi klickar :)
Av Stinis
3 juni 2015 11:11
Hejsan!
Är du fortfarande sugen på att luffa? Eller har du kanske redan hittat någon att resa med? Om inte annat så tycker jag att det låter intressant och vill gärna spåna vidare! :)
6 juni 2015 10:31
Hej! Jag tänkte i också ut och tågluffa i sommar! har inga direkta planer, utan mer platser jag vill se inräknade:) skulle vara kul att mötas upp någon sträcka av turen!

Jag är en energirik tjej på 22år som pluggar till miljö-energiingenjör, men tidigare mest rest runt i Asien, USA och bott i lite olika platser av Europa, älskar nya städer, dofter och människor. Tycker att det är kul att festa, men tågluff handlar inte om det i mina ögon, utan mer att upptäcka. Jag vandrar gärna i ex.österrike, tycker om att se lite mer än det "vanliga" resemålen. Även om dessa är mitt mål med själva resan. Tycker om att skriva, fota, äta och skratta. Tar gärna mer kontakt om någon är intresserad av att mötas upp för en kaffe eller en tågresa! Ha en fantastisk dag:)
Av Alanea
14 juni 2015 00:15
Hej! om tråden fortfarande är öppen så är även jag det med ;) 23-årig skön, social tjej som gärna vill upptäcka världen lite mer, och en månads tågluff skulle inte sitta fel! :) Intresserad av kultur, men vill även gärna göra lite roliga saker!! :D Finns på Facebook så det är bara att lägga till om du vill snacka lite så kan man ju se om man klickar vidare med varandra! :D Hoppas i alla fall på svar! :)
Linnea Andrée
14 juni 2015 19:03
Hej! Är också sugen på att tågluffa i juli, typ 2 veckor eller så. Gäller planerna fortfarande? :) ///Viktor
14 juni 2015 22:35
Hej!
Kul att du också ska ut och tågluffa! Vore ju kul att mötas upp någonstans på vägen :) Jag flyger till Milano den 6 juli, därefter tänkte jag ta mig vidare österut (ljubljana, zagreb, budapest eller nåt), har inte bestämt rutt utan tar det nog lite som det kommer. Hur ser dina planer ut? :)
Hej! Jag tänkte i också ut och tågluffa i sommar! har inga direkta planer, utan mer platser jag vill se inräknade:) skulle vara kul att mötas upp någon sträcka av turen!

Jag är en energirik tjej på 22år som pluggar till miljö-energiingenjör, men tidigare mest rest runt i Asien, USA och bott i lite olika platser av Europa, älskar nya städer, dofter och människor. Tycker att det är kul att festa, men tågluff handlar inte om det i mina ögon, utan mer att upptäcka. Jag vandrar gärna i ex.österrike, tycker om att se lite mer än det "vanliga" resemålen. Även om dessa är mitt mål med själva resan. Tycker om att skriva, fota, äta och skratta. Tar gärna mer kontakt om någon är intresserad av att mötas upp för en kaffe eller en tågresa! Ha en fantastisk dag:)