Tågluff i europa i sommar juni/juli?
Hej! Nån som är sugen på att tågluffa i Europa i sommar? Jag är en 21: årig, go glad och sprallig tjej från dom småländska skogarna. Jag skulle åkt till USA i sommar men nu har min kompis blåst av det hela och då tänker jag tågluff i Europa. Har gjort det två gånger innan så har erfarenhet. Det är underbart, åka genom öppna fält, somna i Hamburg vakna i Paris. Jag slutar jobba 16 juni och kan åka närsom efter det. Letar efter nån som gillar att sola, bada och äta mat, men även sightseeing och som kan tänka sig att åka till vilken europeisk stad som helst.
Är du min reskompis?
Mvh Ressugen tågluffare :)
Är du min reskompis?
Mvh Ressugen tågluffare :)
Hej :) Det låter som en resa som jag har längtat efter. Jag är en tjej på 25 år som älskar att resa och uppleva världen och som tur är arbetar jag som lärare, vilket innebär att jag är ledig från den 15 juni och resten av sommaren.
För några år sedan planerade jag och mitt ex en tågluff i Europa som aldig blev av, men jag hann i alla fall nörda ner mig lite i olika städer. Jag blev förtjust i bland annat Cinque terre i Italien och Interlaken i Schweiz.
Jag är en van resenär och som person är jag öppen för det mesta. På resor vill jag gärna uppleva staden, äta gott, bada och sola.
Något som jag dock tycker är viktigt är att ha en tydlig plan. Visst ska det finnas utrymme för spontanitet, men jag ser gärna att det finns en någorlunda planerad rutt. Hur ser du på det?
För några år sedan planerade jag och mitt ex en tågluff i Europa som aldig blev av, men jag hann i alla fall nörda ner mig lite i olika städer. Jag blev förtjust i bland annat Cinque terre i Italien och Interlaken i Schweiz.
Jag är en van resenär och som person är jag öppen för det mesta. På resor vill jag gärna uppleva staden, äta gott, bada och sola.
Något som jag dock tycker är viktigt är att ha en tydlig plan. Visst ska det finnas utrymme för spontanitet, men jag ser gärna att det finns en någorlunda planerad rutt. Hur ser du på det?
Medlemmen har tagit bort svaret