Tågluff i Europa från den 4/7!

20 juni 2018 21:45
Visningar: 144
Hej!

Vi är två tjejer 24 och 26 år som precis spikade en tågluff i sommar.
Vi tar ett flyg till Zürich 4/7 därifrån åker vi till Zermatt för att vandra och njuta naturen några dagar innan vi åker vidare genom Italien mot Frankrike, Spanien och kanske Portugal innan vi tar lämplig väg hemåt igen. Jag ska vara tillbaka i Sverige 29/7 och den andra tjejen kanske reser något längre.
Vi reser för att uppleva natur och städer, för att träffa nya människor och njuta av livet. Blir nog en festkväll då och då men reser inte första hand inte för att festa.

Om någon känner sig manad att hänga med på hela eller delar av resan så tveka inte att höra av er.
The more the merrier!
/Sara
21 juni 2018 09:11
Bästa resesällskapet är en bok! Vill rekommendera The Beach av Alex Garland, Backpacker av Emily Barr och Kallare än Kargil av Carina Rydberg, samt hysteriskt roliga En tripp till Indien av William Sutcliffe. Alla utspelar sig i backpackermiljö.

Vill man läsa om tågluff så finns den svenska Hippiespåret, en bok fylld av exotism och svart humor. Första halvan är en tågluff, andra hälften en backpackerresa. Det är paradisstränder varvat med bananapancake. Thriller och feelgood på samma gång☺
Av Jehlc
28 juni 2018 20:06
Heeeej! Jag och min syster 24 och 26 år har bokat en enkelbiljett ner till Madrid den 11e juli och är därefter helt öppna för alla sorters planer. Vart tror du ni är omkring det datumet?

Hör av dig på facebook: Jennifer Lönnbom Colven
3 juli 2018 08:54
Hej Jennifer!
Jag har skrivit till dig på Facebook! 😊
Medlemmen har tagit bort svaret