Tågluff elr liknande i Europa

Av Emiliae
9 juni 2015 22:59
Visningar: 163
Hej! Jag är nere i Hannover och hälsar på min bror. Tänkte först åka tillbaka till Sverige men det hade varit nice att fortsätta resa. Typ tågluffa lite i Europa. Skaffa ett interrailkort och resa runt i några veckor. Även ifall man träffar folk hade det varit trevligt att ha någon att resa med. Jag är en 23årig tjej som är social och gillar att hitta på saker. Jag hade tänkt åka så snart jag hittar någon att åka med! Så hör av dig:)
Av Johnn
10 juni 2015 23:05
Hej! Jag hade tänkt att luffa runt lite i Europa men det hade ju vart kul att resa med någon, men jag är ledig först till midsommar och några veckor efter men hör av dig om det passar. Hade vart kul!
Av Louise4
13 juni 2015 21:24
hej, det här låter super nice! är sugen på att dra en europa trip i sommar. tågluffa. ta dagen som den kommer. är spontan , flexibel, och älskar äventyr.
Av Alanea
13 juni 2015 23:58
Hellu!

Vet inte om jag är för sent ute, men är verkligen jätteintresserad av att resa runt i Europa! Är en 23-årig skön, social och trevlig tjej som vill ut och upptäcka världen! Jag har många blandade intressen, kan både gå på musikal, museum, gamla kyrkor, random äventyr och partys! ;) Hade verkligen varit trevligt med lite sällskap och känner mig relativt redo att dra lite när som, så länge man hinner fixa med detaljerna som behövs! Kanske kan kontakta via facebook, tel eller dylikt och snacka om saken om det inte är för sent? :)