Taggad reskompis till australien/ nya zeeland/asien??

13 juni 2011 14:08
Visningar: 190
Hej gott folk!
Jag är en jävligt ressugen tjej från täby norr om sthlm, som har jobbat i ett år nu för att spara ihop till en riktigt awesome resa! Mina kära vänner ska antingen plugga eller fortsätta jobba i sverige så nu hoppas jag att det finns någan annan som känner för att haka på!
Jag älskar äventyr och tänker mig att min resa måste innehålla en hel del sånt, typ som dykning, surfing, vandring, cykling, paddling, klättring, forsränning, bungy jump eller vad som helst.. Är öppen för allt craazi :) Vill bara se världen och dela upplevelsen med en eller flera sköna människor!
Tänkte backpacka runt nu i höst (typ aug-dec), besöka ev vissa delar av asien och australien/nya zeeland, träffa härligt folk, leva billigt, äta massa mat, hitta massa äventyr, chilla runt, hänga på stranden, dricka öl och LEVA.

Om någon känner sig manad så är det bara att höra av sig!
/Frida
5 juli 2011 09:17
Hej!
Har du någon att åka med än? Annars är jag en tjej som också älskar äventyr. Är själv ute efter ungefär samma sak som du är men saknar någon att resa med. När jag tänkt att åka är inte planerat, men ska vara ledig i ett år nu så vill komma till så många ställen som möjligt innan det lediga året är slut.

Har funderat på Asien, Australien och Nya Zeeland en del men bara funderar på hur mycket allt kommer att kosta i slutändan och hur mycket pengar man måste ha med sig...? Jobbar för fullt nu i sommar till slutet av augusti så efter det är jag mer än mest sugen på att upptäcka världen

// Anna
Av Emma91
7 sep. 2011 07:13
Åker till NZ den 4 okt!