Spanien
Cissiburg,
17 maj 2011
Updaterad av Suecorickard
för 13 år sedan
Hej,
Vi åker på kryssning från Barcelona på torsdag. Vi landar kl 10 och vi ska checka in kl 17. tänkte mig lite shopping under dagen. Men vart gör vi av väskorna på lämpligaste ställe? Samma situation är på måndag när vi kommer tillbaka! Centralstationen?
ngn som har ngt tips om Nice?´Vi har ...
Spanien
Perlar,
22 mars 2010
Updaterad av Perlar
för 14 år sedan
Vi (2 vuxna o 2 barn (7 & 4 år gamla)) har bokat en veckas semester i Costa Brava. Kommer
att landa i Barcelona och behöver ta oss till L'Estartit i Costa Brava på nåt sätt. Så hur tar man
sig lättast fram och tillbaks där emellan. (Hade väl tänkt att göra nån dagsutflykt till Barcelona
med.)
...
Frankrike
Kentkent,
24 apr. 2014
Updaterad av Kentkent
för 10 år sedan
Hej
Tänkte flyga till Nice och sedan ta oss till Le Lavandou. Någon som vet om det går tåg eller buss mellan de orterna? Eller är det hyrbil som gäller?
Kent ... Kentkent: Tack för tips! ... Canada2000: http://www.in-france.se/frankrike/provence-alpes-cote-dazur/le-lavandou/
Mvh ... Kentkent: ...
Spanien
Barajennan,
15 juni 2015
Updaterad av Ellismellis
för 9 år sedan
Jag går i planerna att i augusti ta tåget från Alicante där jag bor till Barelona för att sedan cykla via franska kusten, genom nordvästra Italien, lite in i Schweiz, Österrike och sen til Munchen och där flyga till Sverige för att hälsa på familjen.
Vad har ni för tips?? Hur många mil klarar ...
Spanien
Mmea,
22 sep. 2009
Updaterad av Tiniwini
för 15 år sedan
Hur köper man billigast biljett in till Barcelona från flygplatsen i Girona? På planet (Ryan Air förstås) eller på flygplatsen? Finns det olika bussar och i så fall vart i Barcelona stannar de olika bussarna? ... Ranca: Vi köpte bussbiljett på planet för 2 år sedan och det var billigast då. ...
Spanien
Mr_elite,
27 jan. 2009
Updaterad av Cickie
för 15 år sedan
Tänkte åka till Blanes till sommaren.Fick reda på att det skulle vara enkelt att ta tåget från Barcelona men jag har varit inne på Renfe och får inte upp hur jag ska ta mig mellan dessa orter, kanske jag som inte hittar bara.
Någon som kan hjälpa mig.
//Mikael
... Perssol: Vi tog tåget från ...