Malaysia
Bohol,
27 dec. 2012
Updaterad av Tipp1
för 11 år sedan
Hej!
Vi är fyra personer som kommer att vara Koh Lipe under fjorton dagar i början av februari. Vi kommer att göra en utflykt till Langkawi över en natt för att bl à uppleva Sky cab. Min fråga är hur mycket MYR vi kan behöva växla till oss för ett dygns vistelse, hotellet redan betalt, eller kan ...
Malaysia
Charlottexxs,
20 nov. 2011
Updaterad av Sierra
för 12 år sedan
Hej, vi behöver ta ut pengar när vi är på langkawi innan vi åker över till Koh lipe. Var kan vi växla dom pengarna till Bath? ... Sierra: Förutom banker i Kuah Town har du en Maybank på Langkawis flygplats där du kan växla till dig THB. Den ligger vid entrén till Arrival Hall, alldeles intill ...
Malaysia
Ulrica83_,
8 feb. 2013
Updaterad av Annl
för 11 år sedan
1: Tips på "måsten" i KL? Både vad gäller shopping och sightseeing. Små barn är med på resan så gärna något roligt ställe för dom också :)
2. Kamera + tillbehör såsom objektiv etc funderar vi på, är det en bra affär att köpa sådant där? Hur är det med menyer och sådant i så fall, finns svenska ...
Malaysia
Emolis,
16 juli 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Vi är en familj på 2 vuxna o 3 barn (15, 12 o 9 år) som åker till Malaysia i mitten av december och har massor av frågor som jag hoppas någon kan svara på. Vi kommer att landa i Singapore och direkt åka vidare till KL vilket leder fram till första frågan. Någon som har erfarenhet av Tiger Airways? ...
Malaysia
Tracy63,
4 feb. 2013
Updaterad av Tracy63
för 11 år sedan
Hej ni där ute!
Har en liten fundering...
Ska ta ta taxi från Langkawis flygplats till hamnen för att åka till Koh Lipe.
Måste jag växla till Malaysiska ringit för att betala taxiresan eller kan man betala med kort eller annan valuta???
Å vad kostar resan???
Ha en gó dag!
Tracy ... Sierra: ...
Malaysia
Bjorn64,
9 jan. 2012
Updaterad av Sierra
för 12 år sedan
Hej Sierra,
Nu har vi kommit hem efter 2 veckor med familjen 9,15,17 samt 2 vuxna på Langkawi samt Koh Lipe. Mycket nöjd med resan, inte minst tack vare dina tips samt resealbum.
På Langkawi bodde vi på Cenang Beach och jag kan varmt rekommendera malibest resort.
På Koh Lipe bidde vi på ...