Vietnam
Allanball,
18 juli 2018
Updaterad av Hille2
för 6 år sedan
Hej!
Tar väldigt gärna emot tips på hotell 31/12-2/1 (över nyår 18/19) i Saigon och om någon av er bäst vet hur man bokar flyg från Ho Chi Minh till Phu Quoc tar jag tacksamt emot tips 😃 även gällande detta. Tack på förhand! Charlotte ... Hille2: >Citerat från Jokkke:
>>Citerat från Allanball:
> ...
Vietnam
Jokkke,
2 okt. 2017
Updaterad av Jokkke
för 6 år sedan
Hej! Jag har bestämt mig att resa till Vietnam i 2 veckor i början av 2018 och har ett par frågor om dom här två resemålen.
Hur många dagar på respektive ställe?
Vilka är de bästa hotellen i Ho chi Minh och Phu quoc?
Är det något ställe man bör undvika?
Vill helst ha hotell med pool i Ho ...
Vietnam
Arnie81,
29 nov. 2015
Updaterad av Michelin48
för 7 år sedan
Hejsan!
Några frågor som jag hoppas någon av er kan svara på.
* På ön Phu Quoc: är det mycket turister?
* Hur är ön? Lugn, stökig, ren? Vad är det för känsla så att säga?
* Hur tar man sig enklast dit från Ho Chi Minh?
* Vilken del av ön bör man bo på?
* Hur är vädret i Ho Chi Minh & ...
Vietnam
1agape,
30 juli 2016
Updaterad av Trea
för 7 år sedan
Hej!
Flyger i slutet på december till Saigon, för att därefter spendera två veckor i Phu Quoc. Tar tacksamt emot alla möjliga tips om vad jag inte får missa på ön. Mest ute efter avkoppling, men vill givetvis se så mycket som möjligt.
Sedan tänkte jag ta mig vidare till Kambodja och har ...
Vietnam
Misgren,
25 sep. 2016
Updaterad av Lillaannaj
för 8 år sedan
hejhej
jag och min kille ska åka till vietnam för första gången den 28/11-12/12 och vi börjar med att flyga till Ho Chi Minh City för att sedan ta oss till Phu Q med inrikes flyg har vi tänkt. Hur många dagar är lagom att spendera på respektive plats? Vi vill främst sola,bada,slappa, upptäcka ...
Vietnam
Rebeckajonsson,
11 aug. 2016
Updaterad av Rebeckajonsson
för 8 år sedan
Hej.
Jag och min sambo ska åka 3 veckor runt i Asien i slut november/början av december. Vi har ca. 3 dagar i Ho Chi Minh och 3 dagar på Phu Quoc . Var bor man bäst på de båda ställena (område) och vad får man inte missa? ... Rebeckajonsson: Tack för era svar! Har ni något mer specifikt att ...