Indonesien
My53,
11 aug. 2012
Updaterad av Alakorinte
för 11 år sedan
Nu har vi bokat flyg till Singapore med en tanke att därefrån åka vidare till Malaysiska Borneo. Vi vill snorkla, se djur,vandra o uppleva folkliv.Nu har vi börjat fundera på om vi ska åka till Sulawesi istället efter att jag läst lite i en guidebok. Någon som varit där o som har ngr tips! Vi har ...
Indonesien
Resefeber,
2 sep. 2007
Updaterad av Wahlen
för 17 år sedan
ska till borneo i fyra veckor. är det nån som har vart där eller SKA DIT? ... Wahlen: Mycket bra resmål. Att ta sig ut i djungeln är ett måste det finns ett flertal arrangörer som kan ordna detta. ... Marie_S: Förra året reste jag runt i sabah under fyra veckor. Kan verkligen rekommenderas! Hör av ...
Indonesien
Lsthlm,
8 mars 2017
Updaterad av Lsthlm
för 7 år sedan
Finns det smidiga sätt att ta sig till och från Manado?
Har planer på att utgå ifrån Bangkok/Thailand. Målet är att besöka Manado liksom även Manila/Cebu. Några smarta tips för att ta sig till nordöstra Sulawesi utan att passera Jakarta? ... Lsthlm: Tack, ska kolla mer på dem. Tyvärr är deras ...
Indonesien
Chrisson,
17 feb. 2013
Updaterad av Trekker44
för 11 år sedan
Åker till Manado i juni....
Någon som varit där .... Som vill dela med sig av sina smultronställen ...?
Även vad man inte skall missa när man e där....? ... Trekker44: Hej! Jo, jag har varit i Manado och omgivningar. Besök min hemsida www.stalvik.se så får du lite tips om vad man kan göra där.
Indonesien
Evelinaskold,
25 aug. 2012
Updaterad av Msdr
för 12 år sedan
Hur är vädret i Borneo i mars?
Tacksam för svar:) Evelina ... Msdr: Var där i mars för 3,5 år sedan. Det regnar absolut en hel del, men det är överkomligt, och det regnade aldrig nån hel dag, utan solen sken ibland också!
Men visst blev det ganska blött ibland :)
Indonesien
Stollan,
15 feb. 2010
Updaterad av Bjorkmarcus
för 6 år sedan
Hej
Tänkte höra om någon har erfarenhet av att resa med små barn till Bali.
Ska resa tre månader i sommar och funderar eventuellt på Bali. Barnen är 5år,3år och 0,5 år gamla.
Förstår om det är svårt att göra vissa utflykter men är det värt ändå att åka dit?
Hur är stränderna, transporten, ...