Thailand
Diddimaria,
3 dec. 2009
Updaterad av Tinita
för 14 år sedan
Undrar om det går flyg från Koh Samui till Malaysia? Undrar också lite om Langkawi. Någon som varit där och kan ge lite tips till en trebarns familj!? ... Muangthai: Hej igen!
Hittade detta, precis som Bengtar säger så är det bara "Berjaya Air" som flyger direkt till Malaysia från Samui, men du ...
Thailand
Annagi,
21 okt. 2013
Updaterad av Annagi
för 11 år sedan
Hejsan!
Kommer vara på Langkawi i år över julen och ska sedan vidare och träffa några kompisar på koh samui.
Hur tar jag mig bäst mellan Langkawi och Koh Samui? Flyg verkar både dyrt och krångligt... De flyg jag hittar innebär att jag måste vänta en natt i Kuala Lumpur.
Hur skulle ni ha gjort? ...
Thailand
Svanberg,
14 dec. 2017
Updaterad av Sierra
för 6 år sedan
Hej!
Vilket resväg skulle ni rekomendera om man ska ta sig från Koh Samui till Koh Lipe i slutet av januari?
Vi reser med två barn, 6 och 3 år gamla. Vilken är den snabbaste/lättaste vägen?
Ni som har varit på Lipe med barn, hur skulle ni rekomendera att man tar sig över till Langkawi?
...
Thailand
Jeri74,
8 mars 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Precis hemkommen från vår första Thailandsresa som absolut gav mersmak, har jag nu i god tid börjat planera inför vår nästa.
Vi är två vuxna och två barn som då är 10 och 12 år.
Som rubriken antyder har jag redan koll på vilka olika ställen jag skulle vilja åka till, men undrar samtidigt om det ...
Thailand
Evano,
12 nov. 2015
Updaterad av Evano
för 7 år sedan
Hej!
Är lite sent ute men planen att åka feb-mars 2017 har ändrats till samma tid 2016!
Vi är tre barn på 4,6,8 år och två vuxna som tänkt vara borta 3-4 veckor och det är bad, snorkling, slappa och lite aktiviteter som gäller.
Missade nyligen Qatars erbjudande på billigt flyg och undrar ...
Thailand
Sofianorman,
1 juli 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Hej!
Jag har varit I Thailand på två långresor varav den ena för ca 3 år sedan. Då besökte jag bland annat Koh Lipe som helt klart är min favorit ö hittills. Nu är vi tre barnfamiljer (barn mellan 1-10 år) som ska åka (Har hunnit få två barn sedan jag var i Thailand sist) så att resa med barn ...