Sydostasien slutet av mars!đđ
Hej! Ăr en glad tjej pĂ„ 22 vintrar som Ă€r riktigt sugen pĂ„ att backpacka i Asien (kanske 2 mĂ„nader?) nĂ„gon gĂ„ng i slutet av mars. Som mĂ„nga andra sĂ„ har mina vĂ€nnner ingen möjlighet att Ă„ka och dĂ€rför söker jag en resekompis đ Ălskar strĂ€nder, natur, Ă€ventyr & att trĂ€na sĂ„ det Ă€r ju ett plus om du ocksĂ„ gör det đ (har tidigare erfarenhet av backpacking)
Har inte planerat sĂ„ mycket Ă€n men hade tĂ€nkt mig vilja besöka Thailand-Cambodja-Indonesien-Bali-Malaysia- Singapore & kanske Filippinerna! Det Ă€r ganska mĂ„nga lĂ€nder men Ă€r sĂ„klart flexibel!đ Hör av dig om du Ă€r sugen! (Facebook: Amal Ait Melloul, min profilbild Ă€r en bild bakifrĂ„n dĂ€r jag typ flyger sĂ„ ni hittar đ)
Har inte planerat sĂ„ mycket Ă€n men hade tĂ€nkt mig vilja besöka Thailand-Cambodja-Indonesien-Bali-Malaysia- Singapore & kanske Filippinerna! Det Ă€r ganska mĂ„nga lĂ€nder men Ă€r sĂ„klart flexibel!đ Hör av dig om du Ă€r sugen! (Facebook: Amal Ait Melloul, min profilbild Ă€r en bild bakifrĂ„n dĂ€r jag typ flyger sĂ„ ni hittar đ)