Sydostasien januari 2015

3 nov. 2014 18:40
Visningar: 135
Hejsan! Jag heter Maria och jag är 22 år gammal. Jag letar nu efter någon/ några att få dela ett äventyr med! Jag älskar att blanda stadspuls med lugnare idyller, upptäcka nya platser och människor.
Jag tog studenten 2011, samma år flyttade jag också till Köpenhamn där jag blev kvar till nu i våras. Sedan dess har jag jobbat på ett mysigt stenugnsfik och pluggat. Nu börjar jag längta efter att få ge mig ut i världen, först ut blir Sydostasien! Jag har tänkt att resa någon gång efter nyår och sedan vara borta ca 3 månader. Mina planer är än så länge rätt lösa. Thailand, Laos, Indonesien, Bali, Giliöarna, Kambodja och Vietnam vill jag gärna besöka, men som sagt, jag är öppen inför det mesta! Jag letar efter någon/några som gärna varvar upptäckande, spontanitet, roliga äventyr med sol och bad. Kanske kan vi bygga en plan tillsammans? Hör mer än gärna av er om ni skulle vara inne på samma spår! :)
3 nov. 2014 23:54
Hej!
Jag har längel haft planer på att åka till Sydostasien och tänkte snart boka en resa för att förverkliga mina drömmar! Tänkte åka någob gång eftet nyår, då det passar mig eftersom jag slutar jobba den 28 december.
Skulle först åka med en kompis men hen drog sig ur så söker nu också någon att dela denna resa med! Hade tänkt ha Thailand som utgångspunkt och sen röra mig där ifrån till grannländer så som Kambodja, Vietnam, Malaysia, vill också gärna besöka Bali och Giliöarna!
Under resan vill jag göra allt! Kanske gå på surfcamp på Bali och vill även gärna snorkla. Tycker det är underbart att upptäcka nya plaster och möta nytt folk. Vill också att resan inte ska vara allt för planerad utan att man bestämmer lite vart efter eftersom jag vill känna frihet :)
Hör av dig till mig på maila om du är intresserad av att kanske snacka ihop några schysst planer! ( (Logga in för att se e-postadress))

Mvh Ida :)