Sydostasien ca tre mån i höst!

20 maj 2011 14:32
Visningar: 343
Tja, jag heter Lotta,23, och tänker dra till sydostasien i höst. Inga datum eller resplan bestämd! Letar efter en eller flera reskompisar! Inge tvång att göra samma saker eller resa ihop hela tiden

Backpackade runt Australien under 2008. Sedan dess har jag pluggat ekonomi, nu ska jag bredda med juridik och vill komma bort och leva livet igen!!!

Jag är ganska festglad ;P men under denna resa jag vill även se så mycket jag kan av natur och kultur!

inga preferenser angående resekompis, bara att du är spontan och kan skratta åt när allt går åt helvete likväl som när allt är awesome!

min största brist tror jag är att jag kan vara ganska seg på morgonen och sova för länge. Var inte rädd för att använda lite våld och knuffa mig ur sängen! ;)

hör av dig!!
Av Yfjz
17 juli 2011 21:35
Hej!
Jag är själv sugen på att dra till sydostasien i höst, men har ännu inget planerat.
Vore skit kul att åka med någon och du låter som en härlig person!
Hör gärna av dig om du fortfarande söker resesällskap. (Logga in för att se e-postadress)
Av Mim_k
16 aug. 2011 14:49
Vi är två tjejer som åker från Köpenhamn till Bangkok 1 okt och tar oss därifrån vidare genom Thailand till Malaysia, Singapore, Indonesien, Vietnam, Laos och Kambodja under 10 veckor.

Vi är ute efter solande, badande, natur, aktiviteter, spontana äventyr och nya vänner!

Mötas upp på vägen?
Hör av dig till (Logga in för att se e-postadress) :)
24 aug. 2011 07:27
Hej!

Jag är en 21 årig tjej. jag och en kompis hade tänkt oss en liknande resa! den 17 sept drar vi till bankok och tänkte resa runt i 3 mån ungefär. vi har inte heller någon direkt resplan men letar fler reskompisar!

Hör gärna av dig!
mail: (Logga in för att se e-postadress)
8 sep. 2011 10:44
Hej, är detta fortfarande aktuellt?
Kommer vara i Thailand från 20 nov med vänner, men sen åker de hem den 12e dec och då åker jag gärna runt i Asien. Har planer på Laos och Kambodja. Skulle det funka?

Om, så hör gärna av dej på (Logga in för att se e-postadress)