Sydost Asien
Hej!
Jag och min kompis planerade att åka till Sydost Asien i början av Februari 2019 och vara iväg runt 3 månader eller sålänge pengarna räcker. Min kompis kan nu inte åka och ingen annan av mina vänner har tid till att spara ihop pengar tills dess, eller har inte intresset till att backpacka.
Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien, Vietnam och Filippinerna är på min önskelista och har några specifika ställen och saker jag vill göra som är på min Bucketlist!
Jag är flexibel och vill helst inte boka för mycket i förhand! Helst endast flyg dit och två nätter sen planera på vägen.
Jag har rest en del. Har bl.a. bott i NY i 12 månader, gjort en road trip från Seattle till San Diego förra sommaren och just nu bor jag i England.
Hör gärna av dig!
Jag och min kompis planerade att åka till Sydost Asien i början av Februari 2019 och vara iväg runt 3 månader eller sålänge pengarna räcker. Min kompis kan nu inte åka och ingen annan av mina vänner har tid till att spara ihop pengar tills dess, eller har inte intresset till att backpacka.
Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien, Vietnam och Filippinerna är på min önskelista och har några specifika ställen och saker jag vill göra som är på min Bucketlist!
Jag är flexibel och vill helst inte boka för mycket i förhand! Helst endast flyg dit och två nätter sen planera på vägen.
Jag har rest en del. Har bl.a. bott i NY i 12 månader, gjort en road trip från Seattle till San Diego förra sommaren och just nu bor jag i England.
Hör gärna av dig!
Medlemmen har tagit bort svaret
Heej Alva! Jag har tänkt på samma sak som du och är supersugen på att backpacka. I nuläget står jag också utan reskompis då inga av mina vänner kan/vill åka till Asien. Precis som du vill jag heller inte planera in allt för mycket men är ute efter både strandhäng och äventyr! Heter @perssonlov på Instagram, hör gärna av dig om du inte har något inplanerat än! :)
Hej! Jag åker ner ibörjan av januari men i februari kommer jag inte ha någon att resa med då min kompis ska åt annat håll. Jag är i kambodja ibörjan av februari och ska sedan till Vietnam, Filippinerna och Indonesien. Om du är intresserad av att mötas upp hör av dig! :)