Sydney i oktober

Av Roxieee
3 aug. 2015 20:51
Visningar: 46
Hej! Jag är en snart 19 årig tjej som planerar att åka ner till Sydney i slutet av oktober och för att stanna där i nån/några månader för att jobba, sedan vill jag resa runt och uppleva landet. NZ och Asien är också av intresse. Skulle vara kul att ha kontakt med nån innan och kanske ses nere i Sydney, skicka ett meddelande om det låter intressant. /Rebecka
18 aug. 2015 19:04
Hej, jag kommer att åka i början på oktober. Börjar med att åka till Bangkok i några dagar för att sedan åka vidare till Sydney.

Där tänker jag att jag ska jobba och leva och ha det allmänt bra för att sedan resa lite i landet.

När hade du tänkt åka :)?
Av Roxieee
22 aug. 2015 23:18
Citerat från Elsanorden:
Hej, jag kommer att åka i början på oktober. Börjar med att åka till Bangkok i några dagar för att sedan åka vidare till Sydney.

Där tänker jag att jag ska jobba och leva och ha det allmänt bra för att sedan resa lite i landet.

När hade du tänkt åka :)?
Jag åker från Sverige den 27:e oktober, planerar att söka jobb så fort jag kommer ner till Australien och resa runt innan jag åker hemåt igen. Åker du ensam eller åker du ner med någon?
Av Aliceb
30 aug. 2015 10:40
Hej igen! Jag åker till Sydney om 1 vecka och kommer stanna där till jul åtminstone! Hör av dig när du kommer ner så kanske vi kan träffas:)
Av Roxieee
30 aug. 2015 11:05
Citerat från Aliceb:
Hej igen! Jag åker till Sydney om 1 vecka och kommer stanna där till jul åtminstone! Hör av dig när du kommer ner så kanske vi kan träffas:)
Åh vad roligt, för mig är det ett tag kvar till avresa. Det skulle vara jätteskoj, jag hör av mig :)
26 sep. 2015 09:04
Citerat från Roxieee:

Jag åker från Sverige den 27:e oktober, planerar att söka jobb så fort jag kommer ner till Australien och resa runt innan jag åker hemåt igen. Åker du ensam eller åker du ner med någon?
Jag kommer att åka ner själv. Det är lite pirrigt men ska bli roligt. Och du, åker du själv eller med någon annan :)?