Sydney 6+ månader

12 juli 2018 10:10
Visningar: 215
Hej! Har varit au pair i USA under 2017 och känner nu att det är dags för nästa steg då det var det bästa jag någonsin gjort. Drömmen hade varit att uppleva Sydney och jag tror att au pair är enklaste sättet att göra det på eftersom man har en familj där nere som hjälper en med allt osv. Tänkte bara höra om någon annan är sugen på samma sak för att gå igenom processen tillsammans? Har även varit inne på att försöka hitta eget boende och försörja sig på annat sätt men det känns lite krångligare? Så tänkte bara höra om någon annan är sugen på att dra till Sydney under en längre period?

Kram!!
Av Claraj
19 juli 2018 18:20
Hej! Jag är också väldigt sugen på att åka till Sydney och intresserad av att bo och jobba där ett tag! :)
Känner flera som varit och jobbat där tidigare och det verkar inte så svårt att få jobb och boende så hoppas på det bästa. Dock är ingen av mina vänner i samma takt som mig med att resa så letar också efter någon att dra till Sydney med!
Hit me up om du tycker de låter intressant🌸
25 aug. 2018 14:38
Hej tjejer, jag är också sugen på att resa till Sydney, skriv gärna till mig på Fb :) / Sara Cederberg
18 sep. 2018 15:54
Är du sugen på att resa runt? Det är iallafall min tanke i ca. 2-3 månader. Hade det varit intressant?😃