Sydamerika hösten 2015?! Eller vartfansomhelst!

Av Jehlc
25 mars 2015 19:28
Visningar: 313
Hej allihopa!

Jag är 20 år, bor i Stockholm och jobbar nuvarande på härliga coop centralen,
jag har vart inne på att resa i flera år, men av alla möjliga anledningar fastnat kvar här... Men nu vill jag verkligen iväg! Problemet är, som ni kanske förstått, så är jag inte modig nog att åka ensam. Jag skulle behöva 1,2,3,4,5 personer som pushar på så att det verkligen blir av! Vill helst åka flera!

Jag har verkligen endast lösa planer, lite så jag funkar, men är inne på både Sydamerika och Nya zeeland tex, jag är väldigt mycket för natur, hajka, festa, sola, shoppa, bada, dyka, surfa, vill uppleva och göra så mycket som möjligt. Komma ur sin bekvämlighetszon helt enkelt, precis som de flesta andra!

Jag är superöppen för idéer och förslag. Afrika, Antarktis, hela jorden runt! Bara att höra av er, här eller på facebook: Jennifer Lönnbom Colven

Haaaade
26 mars 2015 15:04
Hej!
Är det bara hösten som är aktuellt för din del?
Själv planerar jag på att köra några månader i Asien från december!
Om det skulle vara något som låter spännande och passar in för dig så är det bara att höra av sig, här eller på fb! Micaela Espinoza heter jag där :)

tjingtjing
Av Jehlc
26 mars 2015 20:01
Jaa tyvärr måste jag iväg till hösten, senast! Måste börja plugga till våren :/
27 mars 2015 22:58
Hej du!
Har du tänkt resa runt eller typ försöka "bo" någonstans? :)
Av Jehlc
28 mars 2015 09:06
Resa runt! Men sen kanske man fastnar för ngt ställe och bor kvar där lite längre. Men min första tanke är att resa runt och se så mycket som möjligt!
Av Jossanh
28 mars 2015 21:33
Hej!

Jag tycker din resa verkligen låter jättespännande. Jag är också jättesugen på att ge mig ut och se världen men inte hittat någon att göra det med, men har mest varit inne på asien, australien och nya zeeland men är självklart öppen för andra länder också och en jorden runt resa vore verkligen inte fel.
Jag är en 22-årig positiv, glad och lättsam tjej som gärna vill uppleva massor på resan och träffa nya människor.

Lägg gärna till mig på facebook så kan vi snacka mer där om du vill, heter Josefine Hesse.
29 mars 2015 00:13
Hej! :)
Jag heter Henrik och är 20 år gammal, snart 21. Har slitet snart ett år på ICA Maxi. Men nu är det äntligen dags att boka första flygbiljett för avresan som sker i slutet av Juli.

Tanken var att jag skulle åka ihop med en vän till mig, men fick idag reda på att min kära vän har hoppat planeringarna med resan för senare datum. Resmålen är Sydostasien som i sin tur skulle leda vidare mot Australien, Nya Zeeland ,Sydamerika / USA.

Lite mera om mig själv:
Är alltid på jakt efter äventyr och nya upplevelser, vill växa som person och som medmänniska, vill gärna hinna med så mycket som möjlighet men samtidigt inte stressa mig själv igenom hela resan utan helt enkelt njuta av varenda sekund!

Låter det intressant så får du gärna höra av dig :)

Mvh Henrik Petersson
30 mars 2015 10:10
Hej!
du har precis de planerarna jag har!!
Jag är 21 år och var förra året i Australien och reste runt i ett halv år.
Har nu varit hemma i Sverige i ett år och vill bara iväg!
Har du lust att skriva vad du heter på Facebook så blir fet lättare att prata vidare?
Lisa
Av Zamazad
30 mars 2015 11:15
Hej!
Jag har tänkt att resa utomlands på sommaren 2015 och jag önskat att någon elr några ha resesällskap en person eller efter 😊
Jag är 20 år och är en snäll, trevlig och skön kille .
Höra av er gärna vid mitt (Logga in för att se e-postadress)
Av Jehlc
30 mars 2015 19:22
Hej Lisa, det står i inlägget ;)

Jennifer Lönnbom Colven