Sydamerika hösten 2015

10 feb. 2015 21:01
Visningar: 343
Hallå!

Jag funderar på att dra iväg nånstans hösten 2015. Sydamerika, Australien eller Nya Zeeland finns i tankarna!

Jag är öppen för det mesta, men tänker att jag på något vis vill tjäna lite deg till fortsatt resande, eller om jag pluggar och lever på csn. Jag kan också tänka mig att volontära ett tag! Jag tänker mig en långresa på ett år kanske, men vill du åka med men kanske inte stanna så länge, så är det ok!

Jag tar jättegärna emot idéer och förslag! Jag är sjukt peppad på det mesta som inte har med Sverige att göra just nu. :)

Hör av dig om du är i samma sinnesstämning, vettja! Jag ser helst att du är någorlunda i samma ålder och inte färsk ut från gymnasiet - no offence!

Tjipp! /Sanna
22 feb. 2015 11:38
Hej!
Jag känner mig just nu i samma sinnesstämning! :)
Jag är väldigt sugen på att resa till Sydamerika. Jag tänker mycket på Bolivia, Argentina, Chile , Colombia ... Även Brasilien kan jag även tänka mig.
Nya Zeeland och Australien faller mig dock inte i smaken.
Jag jobbar nu samt går i skolan för att spara ihop reskassa, hade tänkt resa en månad eller så men ett längre äventyr är absolut inte uteslutet.
Ciao!/Hanna
22 feb. 2015 12:13
Hej Hanna! Kul! Vart befinner du dig nu? Är du nära nog för en fika? Jag är i gbg!
Av Mooii
22 feb. 2015 13:06
Hej! Jag vill/ ska åka till Sydamerika i höst. Just nu bor jag i Barcelona för att plugga upp min spanska. :) Jag tänker vara borta ungefär 6 månader och det skulle vara trevligt med lite sällskap på resan.

Vill gärna till Argentina, Chile, Peru och Ecuador - vad jag vet nu. Men är öppen för förslag.

/ Moa

22 feb. 2015 13:21
Jag befinner mig just nu i alfta. Åker till Sthlm då och då.
Jag pratar spanska, gör du?
23 feb. 2015 06:40
Hej Moa! Kul att du är sugen på en liknande långresa! Har du några tankar på jobb eller plugg därborta?
23 feb. 2015 06:47