Sydamerika/Asien 2015 – September någon? Surf/Yoga/Spanska/Vandring/Meditation

26 aug. 2015 20:50
Visningar: 59
Hej!

Då alla mina vänner jobbar eller är med sina respektive så gör jag ett försök att hitta resesällskap här. Jag har alltid velat lära mig spanska och tänker att det vore dags nu. Jag har pluggat ekonomi på Uppsala universitet (och jobbat med det men sadlat om och påbörjat tandläkarstudier) men vill åka ut på en resa och göra saker som jag tänkt på länge.

Att göra en resa som inte bara innebär fest utan där man kan uppleva naturen, kulturen, att arbeta kortare perioder, musiken och språket är att föredra. Yoga, meditation, surf, lära mig spanska och spela gitarr, dyka och vandra är saker som skulle vara kul! Jag har tidigare tågluffat tre ggr runt Europa och åkt till Sydostasien och surfat en månad på Bali. Att åka till just Sydamerika är inget måste utan det finns även Asien går bra (tex Indien eller runt om i Sydostasien). Tänker mig September till mitten av november.

Jag är lätt att vara med, glad och är med på det mesta. Kolla göra in min couchsurfing-sida för att få en bättre bild, och se vad andra har att säga, om mig.

https://www.couchsurfing.com/people/sourati/references
Av Zizou
10 sep. 2015 16:44
Jag har länge tänkt på något liknande men jag kan inte komma bort förrän i jan-feb. Skulle det vara något? Du kanske redan är borta..