Sydameirka från slutet på juli till början på Augusti

13 mars 2018 19:32
Visningar: 159
Hej jag har tänkt resa i sydamerika från slutet på Juni till början på Augusti. Jag vill besöka Chile, bolvia, peru. Jag söker en rolig kompis att resa och planera resan med :D
Jag heter Bosse, är 25 år och bor i Göteborg. Jag är jättesugen på att backpacka i Sydamerika i sommar. Har inte planerat någon rutt, men vill hinna med mycket äventyr, vandring och häng med härliga människor. Om någon/några vill hänga på, en period eller hela resan, skulle det vara både betryggande och mycket roligare. Tänker vara borta i ca 7 Veckor.
Av Jehlc
31 mars 2018 00:02
Heej! Jag och min syster funderar på att åka till Sydamerika 2a veckan i juli, däremot bara i 3 veckor. Vi är nog främst inriktade på Brasilien? Starta i Rio och jobba oss därifrån, vi började planerandet idag så har inte alls kommit så långt!

Du kan ju skriva till mig på facebook om du vill planera mer tillsammans? Jennifer Lönnbom Colven heter jag där :)

Kram!
17 apr. 2018 20:58
Hej!
Jag är också intresserad av att åka till Sydamerika i slutet på Juli/ början av Augusti. Har ni pratat något mer och planerat något? :)
27 apr. 2018 07:26
Tja!

Mina tankar svävar också mot Sydamerika i sommar men bara två veckor så jag hoppar gärna på tåget en bit om allt klaffar! Jag har ingen som helst koll på Sydamerika mer än det som visas på sociala medier och världens 3/7 nya underverk finns i Sydamerika som jag gärna vill se någon gång.
Ciao Henke