Sverige
Robbgl,
26 aug. 2024
Updaterad av El_gringo
för 9 veckor sedan
Hej!
Har bokat en resa till Bangkok i slutet på september och märkte att mellannamnet saknas på biljetten, minns inte om jag missade att lägga till det eller om resebolaget missade det.
Min fråga är om det kommer att behöva mellannamn eller räcker det med mitt för-och efternamn?
Jag har ...
Updaterad av Worldofmarie
för 5 år sedan
Hur kan det vara rimligt?? Kontaktade swiss för att reservera sittplats på flyget mellan zurich o singapore och det skulle kosta per person 345 chf..dvs över 3000 sek. Det är ju orimligt. Brukar ju kosta några hundralappar att reservera. ... Worldofmarie: Det är nog dyrare att boka via telefon.
...
Updaterad av Marcus_p
för 7 år sedan
Hej!
Någon som vet om Swiss air har några speciella åldersgränser för när barn får flyga utan vuxen? Vi funderar på att låta dottern på 15 ta flyget ensam till Tampa där hon blir mött av vänner. Räcker 1h som bytestid i Zürich tror ni? ... Marulk: Skulle inte rekommendera enbart 1h på Zürich ...
Nordamerika
Christina74,
17 sep. 2017
Updaterad av Lett_o_resglad
för 7 år sedan
Hej!
Undrar om någon åkt med Swiss air till USA? De har just nu grymt billiga resor till florida men har inte hört något om dom så tänkte höra om ni har några erfarenheter?
Tacksam för tips :) ... Lett_O_Resglad: Jag gillar Swiss. Har flugit med dem flera gånger till USA, bl a Cph- Miami. Smidigt ...
USA
Anna7506,
19 mars 2014
Updaterad av Lett_o_resglad
för 10 år sedan
Har hittat grymt bra priser till Miami över jul o nyår o undrar om någon som har erfarenhet av att flyga med Usair, Lufthansa, Swiss till Usa?
Har flygit med Lufthansa en gång tidigare från New York o blev besviken på planet, ingen egen skärm o att det kändes gammalt. ... Lett_O_Resglad: Som ...
Bingbostrom,
22 jan. 2014
Updaterad av Bingbostrom
för 10 år sedan
Hej
Torsdag28 November la jag 15 stycken vykort på brevlådan märkt SWISS MAIL på vårt hotell Palm Garden pratade med dem på hotellet de sa att lådan töms Fredagar. Palm Garden var ett underbart bra lägenhets hotell i Moro Jable eller Jandia som vi i Sverige kallar det på Fuerteventura.
Den 18 ...