Thailand
Sandrajohan,
10 dec. 2007
Updaterad av Fagersta
för 16 år sedan
Finns där endast boende? eller är där någon resturang eller liknande..
Hur länge borde man stanna?
Vilken av öarna ska man i så fall bo på?
Är boendena som man kan ordna genom national parken bra?
Finns där ändast nationalparkens boende?
Någon som tid att svara så vore jag tacksam..
...
Thailand
Sofieja,
13 jan. 2012
Updaterad av 2666karlsson
för 11 år sedan
Hej
Har kikat runt lite i gamla diskussioner men inte riktigt hittat svaret på min fråga... så jag skickar in den här får vi se om någon har svaret :)
Vad kostar det att göra en dagsutflykt till Similian Island från Khao Lak?
Hur mycket mer kan man räkna med att det kostar Julveckan, lägger ...
Thailand
Bjorken,
24 mars 2008
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Är det någon som vet något om boende på Ko MU Surin. ... Karten: Hej, Om du menar den ön i ö-gruppen Surin Islands som ligger norr om Similand så var vi där i feb -06. Det är en otroligt vacker och relativt orörd ö-grupp. Boendet är enkelt och sköts utav nationalparken. Det finns både tält och ...
Thailand
Millan2008,
13 jan. 2008
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Jag har funderingar på att åka dig och bo över någon natt. Någon som kan berätta mer om det?
Hur ser boendet ut? Var är bäst att bo? Rent och snyggt? Finns det boende på fler öar omkring?
Vilken ö är bäst att bo på?
Vore hemskt tacksam över alla hjälp jag kan få! ... Ej: Bodde på Similan, men ...
Thailand
Muangthai,
2 nov. 2008
Updaterad av Karten
för 15 år sedan
Hej
Nån som vet om det går turer mellan Phuket och Surin öarna,
Hur är Surin jämfört med Similan ?? ... Karten: Hej, Om det går båtar från phuket så är det isåfall dykbåtar som är iväg på flerdagarstur. När vi var på Surin Island -06 så åkte vi minibus från Phuket upp till Kuraburi Pier (ca 2, ...
Thailand
Lindabell76,
4 apr. 2022
Updaterad av Axelssonemelie
för 2 år sedan
Hej. Vi är en familj som funderar på att åka till Phi Phi Island i slutet av juli och åka hem runt 7:e augusti. Eller är det en dum idé med tanke på vädret? Samt undrar även om ni har input på hur brukar sikten vara i vattnet under denna perioden, då vi älskar att snorkla. Mvh Linda :) ... ...