Surfresa 15 juli-15 augusti

Av Gnev87
2 apr. 2013 14:45
Visningar: 176
Hej!

Är en 25- årig tjej som bor i Stockholm. Jag planerar att köra en surfresa i sommar 15 juli-15 augsuti. Är inte nybörjare men tar inte gigantiska vågor. Gillar ganksa ordnade förhållanden och har mycket att lära mig när det kommer till surf.

Jag letar efter en tjej som gillar att surfa och skulle vara intresserad av att planera en resa inför sommaren. Jag tänker mig sydamerika eller kanske till och med bara europa om man kör från Portugal upp till Biarizz och så vidare.

Öppen för förslag och planering så hojta till om du är intresserad!

Jag är lätta att resa med, flexibel och gillar även att festa till det lite efter att man har surfat :)

Hojta om du är intresserad!
Av Emmapih
4 apr. 2013 12:11
Hejsan! =)

Låter super spännande med resa med inriktning på surfing, själv har jag aldrig stått på en surf bräda men hade varit riktigt skoj att testa! Jag har dock inte möjlighet att åka i sommar, på grund av andra resor. Men slutet på augusti och fram igenom där funkar för mig! =)
Av Sofiaaa
5 juni 2013 14:29
Hej hej :)

Jag är lite i samma spår som du, vill ge mig ut på en surfresa men har ingen att åka med. Jag surfade för första gången i mars i år i en vecka i Ericeira och blev helt såld. Tyckte det var jättekul. Nu vill jag ge mig ut igen. :)

Jag har tänkt Bali eller Brasilien i 2-3 veckor med start v31 eller v32. Vet att det finns surfcamps där som verkar nice. Kan även tänka mig ge mig ut i Europa. Har lite svårt att bestämma mig. Öppen för förslag.

Hojta om du tycker det låter intressant för dig! =)
Av Berell
7 juni 2013 19:24
hej! jag pluggar i lund, är 22 år och jag är också sugen på surf! dock kan jag bara 22-28 augusti och helst i europa. har testat surfa innan men är nybörjare :) hör av dig om det låter som något!