Surfcamp sommar 2014
Hej!
Funderar på att eventuellt åka med lapoint på surfcamp i sommar. Är det någon som åkt med dem och kan dela med sig av sina erfarenheter?
Som det ser ut nu har jag ingen bekant som kan haka på så därför skriver jag här om någon är sugen. Jag är 25 år och bor i GBG och det vore rolig om någon eller några i ålder runt 20-30 skulle vilja haka på.
Jag har riktat in mig lite på Portugal i en vecka under juli men även två veckor i tex Sri Lanka skulle vara fett. Jag är öppen för förslag.
Hör av dig om det finns intresse eller om du har erfarenheter av dessa resor!
http://www.lapoint.se
Mvh
Adrift
Funderar på att eventuellt åka med lapoint på surfcamp i sommar. Är det någon som åkt med dem och kan dela med sig av sina erfarenheter?
Som det ser ut nu har jag ingen bekant som kan haka på så därför skriver jag här om någon är sugen. Jag är 25 år och bor i GBG och det vore rolig om någon eller några i ålder runt 20-30 skulle vilja haka på.
Jag har riktat in mig lite på Portugal i en vecka under juli men även två veckor i tex Sri Lanka skulle vara fett. Jag är öppen för förslag.
Hör av dig om det finns intresse eller om du har erfarenheter av dessa resor!
http://www.lapoint.se
Mvh
Adrift
Hej!
Schysst! Jag såg att du hade skickat ett meddelande så svarar dig där också.
Jag har lämnat in en semesteransökan för 30-34 sen är det inte säkert att det blir de veckorna men ungefär då jag tänkt man skulle åka.
Släng gärna in ett inlägg i tråden om det finns fler intresserade där ute!¨
Schysst! Jag såg att du hade skickat ett meddelande så svarar dig där också.
Jag har lämnat in en semesteransökan för 30-34 sen är det inte säkert att det blir de veckorna men ungefär då jag tänkt man skulle åka.
Släng gärna in ett inlägg i tråden om det finns fler intresserade där ute!¨
Citerat från Waida:
hej!
jag har planer på att åka en vecka surfcamp i sommar till portugal med lapoint. har inte heller någon som vill haka på.
hej!
jag har planer på att åka en vecka surfcamp i sommar till portugal med lapoint. har inte heller någon som vill haka på.
Hej!
Det jag sett på bilder av Bali verkar helt underbart. Åker du dit på eget bevåg eller med Lapoint?
Då jag måste få in grunderna känns lapoints kurser ganska värda.
Det jag sett på bilder av Bali verkar helt underbart. Åker du dit på eget bevåg eller med Lapoint?
Då jag måste få in grunderna känns lapoints kurser ganska värda.
Citerat från Mitch54:
Hej!
Jag ska iväg surfa på bali. Mycket bra vågor där och dykning. Bra priser.
drar dit i mitten på augusti. Sugen på hänga på surfa bara säg till. Mvh christoffer
Hej!
Jag ska iväg surfa på bali. Mycket bra vågor där och dykning. Bra priser.
drar dit i mitten på augusti. Sugen på hänga på surfa bara säg till. Mvh christoffer
Jag åker själv sen ibland hänger jag med på kurser rip curls surf school kuta beach. SUrfat med dem båda gångerna jag varit där. Klart surf camp hade varit kul. Har inte kollat in surf camp så mycket. Gillar Rip curl de är trevliga och duktiga där=) När har du tänkt åka ?
Ok, ja det verkar riktigt bra! Hade ju varit riktigt nice att hänga där och kanske ta någon kurs.
Lutar dock just nu mer åt Portugal med en vecka av kurser för att få in grunderna.
Känns som om man åker så långt som Bali vill man verkligen kunna njuta och inte traggla med att typ stå på brädan :P
Planerar att åka en vecka någonstans runt v30-33 om jag får semester när jag vill men det kan lika gärna bli tidigare /senare under sommaren.
Lutar dock just nu mer åt Portugal med en vecka av kurser för att få in grunderna.
Känns som om man åker så långt som Bali vill man verkligen kunna njuta och inte traggla med att typ stå på brädan :P
Planerar att åka en vecka någonstans runt v30-33 om jag får semester när jag vill men det kan lika gärna bli tidigare /senare under sommaren.
Citerat från Mitch54:
Jag åker själv sen ibland hänger jag med på kurser rip curls surf school kuta beach. SUrfat med dem båda gångerna jag varit där. Klart surf camp hade varit kul. Har inte kollat in surf camp så mycket. Gillar Rip curl de är trevliga och duktiga där=) När har du tänkt åka ?
Medlemmen har tagit bort svaret
Hey! Åh va sköj! Jag valde level 2, för jag har surfat en del tidigare, men han valde level 1 och inte surfat innan. Men häng på det lär ju bli sjukt kul! :)
har du surfat tidigare?
har du surfat tidigare?
Citerat från Vajsing:
Hej! Har ni då valt Level 1 eller? :) Har ni surfat något tidigare? Har kollat på det här under förra året men fick inte med mig någon så la planerna på hyllan. Nu såg jag att ni skulle åka och vart grymt sugen att haka på!
Hej! Har ni då valt Level 1 eller? :) Har ni surfat något tidigare? Har kollat på det här under förra året men fick inte med mig någon så la planerna på hyllan. Nu såg jag att ni skulle åka och vart grymt sugen att haka på!
Medlemmen har tagit bort svaret
Okej. Men va roligt! Ja vi valde flerbäddsrum. :) har du funderat något mer, sugen på att boka?:)
Citerat från Vajsing:
Hej!
Ja, okej! Vad skoj :) Nej, jag har inte surfat tidigare så tänkte ta level 1 om jag hakar. Har ni valt så att man sover i flerbäddsrum eller? :)
Vart jättetaggad nu så bokar nog innan helgen isf! :)
Hej!
Ja, okej! Vad skoj :) Nej, jag har inte surfat tidigare så tänkte ta level 1 om jag hakar. Har ni valt så att man sover i flerbäddsrum eller? :)
Vart jättetaggad nu så bokar nog innan helgen isf! :)
Hej åker ni med lapoint? jag skulle vilja surfa har ingen att åka med skulle vara kul med sällskap.
du har bokat den 9/8-16/8 har ni boka flyg med?
du har bokat den 9/8-16/8 har ni boka flyg med?
Citerat från Waida:
hej!
hej!
jag är sugen på att surfa jag tänkte mer på juli men ska kolla om jag har semester då 9/8 har ni bokat flyg med eller?
Citerat från Adrift:
Nu har det hänt grejer!
En vecka i Portugal på Camp Lizandro är nu bokat tillsammans med Waida mellan datumen 9-16/8.
Om det är fler där ute som är sugna och vill haka på så skriv!
Detta kommer bli så sjukt kul är galet taggad!
Nu har det hänt grejer!
En vecka i Portugal på Camp Lizandro är nu bokat tillsammans med Waida mellan datumen 9-16/8.
Citerat från Kimmaa:
Tja! Kul att det verkar som att en del folk ska dit. Jag åker dock i juli en vecka, någon som ska dit då? :)
Har någon av er åkt med lapoint innan? / Camilla
Ok va synd! ta ledigt i aug istället då vågorna tydligen ska vara bättre och haka på oss ;)Tja! Kul att det verkar som att en del folk ska dit. Jag åker dock i juli en vecka, någon som ska dit då? :)
Annars hoppas jag du får en grym vecka och dela gärna erfarenheterna här efteråt/under tiden.
Citerat från Helena_m:
jag är sugen på att surfa jag tänkte mer på juli men ska kolla om jag har semester då 9/8 har ni bokat flyg med eller?
Hej Helena!jag är sugen på att surfa jag tänkte mer på juli men ska kolla om jag har semester då 9/8 har ni bokat flyg med eller?
Citerat från Adrift:
Nu har det hänt grejer!
Nu har det hänt grejer!
Kul att du är intresserad! Jag och Waida har bokat flygbiljetter Gbg-> Lissabon 9-20/8. Vi stannar några extra dagar i Portugal på en annan strand eller så innan hemfärd. Campet slutar 16/8 om man inte vill haka på efter.
Hej Helena!
Jag åker 12 Juli själv, vore jättekul om du hakade på!
Vilken stad åker du ifrån? =)
Mvh, Camilla
Mvh, Camilla
Citerat från Helena_m:
Citerat från Adrift:
Nu har det hänt grejer!
Nu har det hänt grejer!
Meeh.. Jag kan inte åka i augusti :( har inte semester då.. ni kan ju byta till juli :D
/ Camilla
/ Camilla
Citerat från Adrift:
Annars hoppas jag du får en grym vecka och dela gärna erfarenheterna här efteråt/under tiden.
Citerat från Kimmaa:
Tja! Kul att det verkar som att en del folk ska dit. Jag åker dock i juli en vecka, någon som ska dit då? :)
Ok va synd! ta ledigt i aug istället då vågorna tydligen ska vara bättre och haka på oss ;)Tja! Kul att det verkar som att en del folk ska dit. Jag åker dock i juli en vecka, någon som ska dit då? :)
jag åker från stockholm själv da?
Citerat från Kimmaa:
Hej Helena!
Mvh, Camilla
Hej Helena!
Mvh, Camilla
Citerat från Helena_m:
Citerat från Adrift:
Nu har det hänt grejer!
Nu har det hänt grejer!
Halloj!
Jag är också ganska sugen på en Surf-camp resa. Aldrig surfat innan men de verkar kunna va kul :) Det är nog kanske Portugal som gäller för mig också. V29, 30 eller 31 skulle passa mig. Gärna avfärd från Göteborg men de är inte så noga.
Tittat en del på http://www.unitedsurfcamps.com/surf-camp/Algarve
men Lapoint verkar väll också rätt bra. Hade känts bättre att åka ihop med nån.
//Stefan
Jag är också ganska sugen på en Surf-camp resa. Aldrig surfat innan men de verkar kunna va kul :) Det är nog kanske Portugal som gäller för mig också. V29, 30 eller 31 skulle passa mig. Gärna avfärd från Göteborg men de är inte så noga.
Tittat en del på http://www.unitedsurfcamps.com/surf-camp/Algarve
men Lapoint verkar väll också rätt bra. Hade känts bättre att åka ihop med nån.
//Stefan
Hej! Min dotter o jag skall åka till La point på surfcamp den 9 men pga av strejk fick vi boka om. Hur skallning andra göra dom skulle åkt samtidigt. Tacksam för svar Engla
Hej! Jag och Lowe har bokat om så att vi åker ner på torsdag istället. Och har bokat in oss på ett hostel i Lissabon i två nätter innan vi åker vidare till campet den 9de.
Citerat från Englamaria:
Hej! Min dotter o jag skall åka till La point på surfcamp den 9 men pga av strejk fick vi boka om. Hur skallning andra göra dom skulle åkt samtidigt. Tacksam för svar Engla
Hej igen! Vilket hostel har ni bokat?? Vi kunde kanske också boka in oss där om det är ok?? Så kan vi ta oss ditttillsamnans från flygplatsen. Engla
Ja men absolut de tycker jag!de va ett jättefräsht och inte dyrt hostel väldigt nytt och heter "Inn Possible Lisbon Hostel" vi bokade genom hostelworld. Skulle ju va jättebra o ta sig tillsammans upp sen!
Ida
Ida
Citerat från Englamaria:
Hej igen! Vilket hostel har ni bokat?? Vi kunde kanske också boka in oss där om det är ok?? Så kan vi ta oss ditttillsamnans från flygplatsen. Engla
Hej Waida! Nu har vi bokat samma hostel som er. Vi ses på flyget. Vi är två blondiner en 40- års åldern o en 16åring. Hälsningar Engla o Nellie
Hej igen! Min mailadress är (Logga in för att se e-postadress) om du har några frågor. Tänker ni ta er ner själva från Lissabon till Erecira? Jag har ju bokat transfer för den 9 men det tänker jag avboka. Engla