Surfcamp/ backpacking resekompis!!!
sugen på att dra och lära mig surfa, backpacka, äventyra och festa loss under några månaders tid, vem vet hur länge man stannar. så länge pengarna räcker antar jag. kompisarna har varken tid eller pengar så är fruktansvärt ensam vilket är sjukt tråkigt. är otroligt äventyrlig och spontan tjej som gillar att ha kul och uppleva nya saker, lättsam och glad i de flesta lägen !
HÖR AV ER !
HÖR AV ER !
Hej ! Är sjukt sugen på att åka till Bali för surf :) var där förra hösten och älskade det, men hann tyvärr knappt med ngn surfing så hade velat ta en runda igen! Hör av dig om intresse finns :)
Hej! Jag åker till bali den 11 maj och vill stanna ca en månad. Jag vill yoga, lära mig surfa och är öppen för det mesta. Har rest runt i Sydostasien två gånger tidigare och älskar det. Nu har jag tagit examen och det vill jag fira med en ny resa. Mina vänner jobbar så denna gång reser jag själv. Jag vill gärna dela mina upplevelser med någon eller några, det ska bli så skoj att träffa nya vänner på det här sättet. Hör gärna av dig om du är intresserad av att mötas upp:)
Hej!! Jag är aspepp! Jag har funderar en hel del på att åka till aus i slutet av sommaren och sen se vad som händer. Skaffa ett jobb, ta en roadtrip, hänga på hostel osv. Vill du hänga med så vore det superkul! Min Facebook är Jenny Fagerström, bara att lägga till om det låter intressant :)