Panama
Gurch,
19 mars 2014
Updaterad av Gurch
för 10 år sedan
Hej!
Jag och en kompis insåg väldigt nyligen att vi ville ut och resa innan sommarjobb och därefter universitets studier börjar. Varken jag eller min vän har varit i Syd eller Centralamerika och är därför väldigt sugna/nyfikna på detta. Vi är väldigt flexibla på vilken del och vilka länder detta ...
Asien
Sussan,
9 juli 2009
Updaterad av Lena23
för 15 år sedan
Hej, Vi funderar på att åka till Costa Rica, Indonesien eller Filippinerna.
Någon som vart på dessa ställen och kan väga det ena före det andra?
Vi är en familj 4 personer, vana vid att resa med ryggsäck och vill ha både
sol, bad och äventyr. Hur är prisläget på de olika ställena?
Tacksam för ...
Sydamerika
Emmaleijon,
13 nov. 2017
Updaterad av Lyckligochlevande
för 7 år sedan
Hej!
Jag är en tjej på 21 år som i april/maj 2018 vill åka till Central- och Sydamerika ihop med en eller två tjejkompisar, båda lika gamla som jag.
Men vi har ganska dålig koll på de områdena, så vi behöver tips och råd!
Jag tänker att vi ska backpacka och bo på hostels/couchsurfing, i ...
Sydamerika
Linnmel,
10 sep. 2017
Updaterad av Jonas73
för 7 år sedan
Hej!
Jag & en tjejkompis ska göra Central- & Sydamerika vid årsskiftet. Vi planerar att starta i Nicaragua --> Costa Rica --> Panama --> Segla till Colombia --> Ecuador --> Peru --> Bolivia. Eventuellt planerar vi att åka till Cuba också, men det är fortfarande inte bestämt.
Vi vill leva ...
Sydamerika
Matildalj,
20 aug. 2019
Updaterad av Emmajohanna_e
för 5 år sedan
Hej! Jag är en ensam tjej på 26 år som nu vill resa runt i Central och Sydamerika.
Jag vore evigt tacksam för alla tips jag kan få på olika rutter att göra mellan februari-april. Jag vet bara att jag är sugen på att göra lite volontärarbete som jag hittar längst vägen då jag är färdig socionom ...
Sydamerika
Kajro,
14 sep. 2018
Updaterad av Jonas73
för 6 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän är just nu iväg och jobbar för att sen kunna resa vidare och vår plan är att ta oss till Sydamerika :)
Vi har varken skola eller jobb att anpassa oss efter så snart vi kommit iväg så tanken är att vi är borta sålänge vi känner för och såläne pengarna räcker till!
...