Surf, Sri Lanka & äventyr! April/Maj

25 feb. 2016 19:04
Visningar: 38
Hej!
Jag är sugen på att resa till Sri lanka och surfa (2 veckor) med Lapoint och letar efter nån lika ressugen kompis! Tjej eller kille spelar ingen roll men du måste vara redo för att hitta på saker och inte bara ligga på beachen (även om det kan vara najs att göra det nån vecka ;))
Efter surfandet är jag öppen för allt, resa vidare till nått land eller stanna och upptäcka landet, jag hänger med på allt!
26 feb. 2016 14:09
Hej Olivia!
Jag och min killkompis backpackar just nu i sydostasien. Våra planer är att avsluta vår resa i sri lanka och i indien. Vi beräknar komma till sri lanka i slutet på april/början på maj. Vår tanke är att vara i sri lanka cirka 1 vecka och därefter spendera tre veckor i Indien innan vi drar tillbaka till Sverige runt den 25 maj. Du är välkommen att joina om du vill! :D
Av Frini
26 feb. 2016 16:21
Så härligt det låter! Har varit lite inne på Lapoint i Bali men även fått upp ögonen för Sri Lanka! Vilka länder är du främst sugen på att resa till efteråt? Känner likadant som dig med att kunna varva dagar på stranden med äventyr och "upptäcktsfärder" :)