Gambia
Inasolo,
4 jan. 2009
Updaterad av Charina
för 15 år sedan
hej,tänker åka till gambia vill boka hotel själv men kan inte hitta nån hemsida. något tips? ... Charina: "men kan inte hitta nån hemsida"............................?!
Googla! Inte svårt alls..... Du kanske skulle ta o prova? Slå in "hotels in gambia"
Hittade en jättebra sida, nästan överst på ...
Gambia
Otieno,
10 juni 2007
Updaterad av Brusubi
för 17 år sedan
Hej
Är det någon som har en lägenhet för tre personer att hyra ut under tiden 15 november till 29 november 2007 i Gambia
undrar
kristina oo ... Brusubi: hello I read little Swedish, please look at my website www.gambiaholidayhome.centerall.com
you find nice and cheap accomodation to ...
Gambia
Bengt1958,
12 feb. 2010
Updaterad av Tj
för 14 år sedan
Jag skall till Gambia för första gången i mitten av maj för att bland annat hälsa på en del chatvänner. En av dessa rekommenderar mig att bo på en s k lodge som är billigare än hotell. En del andra har däremot varnat mig för dessa lodge-ställen då säkerheten inte är tillräckligt god jämförbart med ...
Gambia
____sara,
11 juli 2008
Updaterad av Klara_maria
för 6 år sedan
Jag satt mig ner igår och kikade runt på lite resor och jag blev väldigt sugen på att ta en resa till Gambia, Banjul på Bakotu Hotel & Apt.
Isåfall bär det av i december/januari under 8 dagar, är det för kort tid att vara där? Såg att resetiden var 9 timmar och det är väl på gränsen till att man ...
Gambia
Reslustkvinna,
21 okt. 2015
Updaterad av Alexxx
för 8 år sedan
Hej,
finns inga nyare trådar om Gambia och jag skulle vilja höra lite vad ni tycker om landet, var man ska bo, finns nåt att se/göra utom att sola/bad, maten, äta på restauranger mm.
Har hört lite blandat tidigare och vill höra hur läget är nu 2015.
Tacksam för dina tips och råd. ... Alexxx: ...
Gambia
Robzon,
5 mars 2011
Updaterad av Canada2000
för 9 år sedan
Vi var i Gambia för första gången nu i februari och tänkte dela med oss av lite lärdomar.
Hotellet:
Vi bodde på Sun Beach Hotel vid Cape Point, Bakau. Ett ganska litet hotell med bra grundstandard. Lite slitet, men inget som störde mig. Personalen var hygglig och läget måste vara bland det bästa ...