Bulgarien
Beatriced,
9 juni 2008
Updaterad av Amarula
för 16 år sedan
Hur brukar vädret vara i SB under juli, har de mycket regn förövrigt?
Vill ha lite tips på vad man inte får missa o måste göra!
Vi är 2 par som åker o åker inte för att partaja utan uppleva, shoppa o relaxa.
Har läst nånstans om en gokart bana man kan åka till o köra lite, nån som vet?
...
Bulgarien
Travellover,
26 apr. 2007
Updaterad av Travellover
för 17 år sedan
Hej! Jag ska åka till Sunny Beach i Bulgarien den 29:e Maj, och bo på ett hotell som heter Dunav (* * * +), vi åker med Apollo.Hotellet ska ha All Inclusive, så mat behöver vi ju inte köpa =) Är det någon som har åkt med de eller bott på samma hotell? Och hur är vädret i början av Juni? Och är det ...
Bulgarien
Xtisse_78x,
10 maj 2017
Updaterad av Tom
för 7 år sedan
Hej!
Jag och en till har planerat att boka en resa till bulgarien, bourgas dvs sunny.beach, nu i sommar. Jag har dock fått höra hemska saker om sunny beach, bla skottlossningar, knivdåd, korruption och rån för att nämna något... detta var visserligen för några år sedan och jag skulle vilja veta ...
Bulgarien
Xazin,
13 dec. 2007
Updaterad av Lainengyd
för 16 år sedan
vi är ett gäng som ska ner till bulgarien, sunny beach men jag börjar nu tveka efter mycket rykten om piller i drinkarna i aids nålar i ryggen... någon som vet om dessa rykten sanna? ... Lainengyd: Så länge du är full och glad och "sköter ditt" bryr sig ingen om dig. Däremot ska du inte beté dig ...
Bulgarien
Pillans,
18 mars 2006
Updaterad av Tom
för 18 år sedan
Hej!
Jag skall till Sunny beach i juni med en väninna. Någon som har några bra tips? Något vi inte får missa? ... Teuto: Tom:
Hur var shoppingen i Bulgarien? Är det billigt och hur är kvaliteten på kläder t ex? Det är pruta som gäller där med eller? ... Tom: >Citerat från teuto:
>Tom:
>Hur ...
Bulgarien
Betty,
13 mars 2006
Updaterad av Gunillasb
för 18 år sedan
Hej! Ska till Bulgarien i Juni med min dotter på 10 år. Vill veta allt och mycket till om Landet, folket och allt roligt man kan göra där.... Är lite ringrostig på resande, senaste utlandsresan gick till Rhodos 1991. Så det var ett tag sen..Hör av er med massor av tips och tankar..tack på förhand! ...