Tyskland
Goranl,
13 apr. 2012
Updaterad av Tjabbe
för 12 år sedan
Hej.
Sonen, 18 år, och hans pappa ska göra 5 nätter i Berlin 14- 19 juli.
Vi ska bo centralt Konstanser Strasse.
Har läst information här på "guiden" och tänkte komplettera med lite frågor:
Vi är båda intresserade av krigshistoria bl.a.
Vi äter gärna gott och enkelt till rimliga bra ...
Tyskland
Kethons,
16 aug. 2011
Updaterad av Nisse2ears
för 13 år sedan
Hallå!
Är ett gäng om 8 grabbar som åker på en en-gång-om-året resa, denna gång till Köln eller Bonn! Tar tacksamt emot tips på vilken stad som är bäst!
Vi ägnar oss gärna åt öldrickning, avslappning och kanske en tur till nåt kulturellt (prio i dito ordning).
Kan nämnas att vi förra året var ...
Tyskland
Tindralii,
16 maj 2010
Updaterad av Stoffs
för 14 år sedan
Jag och killen hade tänkt att bila till Tyskland (Köln) i sommar från Göteborg. Nu undrar jag hur lång tid det tar på ett ungefär och vad man bör tänka på när man bilar ner dit. Vad kostar det i bensinpengar på ett ungefär osv??
Vore super tacksam för svar!! :) ... Tindralii: >Citerat från ...
Tyskland
Goldenage,
20 nov. 2013
Updaterad av Iris_gntb
för 10 år sedan
Planerar min tilltänkta bilsemester i Tyskland nu till sommaren 2014.Tänker mig att resa från Swinoujscie utefter hela Östersjökusten upp till Kolding.Vill besöka alla öar och alla småstäder efter vägen. Har ingen tidsgräns.
Har en liten liten bil och ett litet litet pop-up-tält. Vet att man inte ...
Tyskland
Goranl,
14 maj 2019
Updaterad av Goranl
för 5 år sedan
Hej.
Ska kort, några dagar, besöka Berlin och vidare koncentrationslägret Auschwitz i början på juli i år färdades med bil.
Önskar tips på bra, lugnt och prisvärt boende i Berlin och i samband med färd till/ från Auschwitz.
Hur ser omfattningen ut i tid när man besöker Auschwitz (räcker en ...
Tyskland
Gullsing,
8 feb. 2008
Updaterad av Hemmo
för 9 år sedan
Jag är medlem i Orbville.no också. Där liksom här får man veckobrev. I dag kom det ett, som jag inte kan undanhålla er. Läs följande av Maria, som har hand om sidan.
SIGNERT AV MARIA
Har du hørt...
...at den tyske reisearrangøren Ossiurlaub.de tilbyr verdens eneste nudistflight? Ja, du ...