Sugen på äventyr tidig vår?

3 nov. 2012 10:19
Visningar: 161
Har snöat in på att ge mig ut och resa i Februari (någon gång där runt) Vet inte riktigt vart hur varför, däremot vet jag att äventyrsbehovet behöver stillas och att vänner i min närhet inte riktigt har samma planer som mig...

Jag är öppen för förslag, Trnsibiriska järnvägen, Indonesien, Kina, Sydamerika... You name it! Vill se och uppleva så mycket som möjligt, inte bara festa upp reskassan även om några sessions alltid är trevligt! Pigg och glad tjej på 20 år med viss resvana efter ett års jobb i Australien.

Har du samma planer (dvs inga planer..) men tankar som jag? Träffa nya trevliga filurer utanför landets gränser och samtidigt ha någon att dela alla upplevelser med? Hör av er så blir jag glad! =)
Medlemmen har tagit bort svaret
24 nov. 2012 14:02
Jag ska ut och resa i mitten av mars. (pluggar fram tills dess så kan tyvärr inte åka tidigare..)
Mitt äventyrsbehov är hur stort som helst, jag vill se saker, träffa människor, festa och bara ha riktigt kul :)

Jag har en plan om att åka till Sydamerika och Centralamerika i 3-4 månader. Jag hade tänkt mig Argentina, Uruguay, Brasilien, Peru, Costa Rica (men är öppen för allt!)

Nu har jag ju redan lite planer men det kanske är något du tycker verkar roligt? :)
skulle vara himla kul med en reskompis.
24 nov. 2012 19:11
Hallå där! Vill också iväg någon gång i februari(mitten helst) och precis som du vet jag inte riktigt var jag vill åka mer än till något varmt häftigt ställe! Har sparat en del pengar så min budget är väl ingen speciell men går helst inte över 40000 :-) känner inga som kan åka och jag vill testa något annat än charter-livet och få häftiga upplevelser och nya intryck. Är en glad, social och lättsam tjej på 20 år! Hör gärna av dig om du vill snacka :-) kram!