Sugen på att resa! läs gärna :)
tjo! Har varit sugen på en resa nu i ett par månader. Dessvärre nog har alla mina kompisar rätt dålig ekonomi och de flesta är inte så sugna på att se sig om tyvärr..
Jag söker därför någon att bara dra utomlands med helt enkelt ! kan ju ses och snacka genom det eller bara hänga nån gång innan så allt stämmer med kemin o sån dret :D (OBS! är inte ute efter något ragg,sex, eller dylikt! bara resesällskap och kul! )
Det du får av mig som reskompis är en soft , skön och avkopplad kllle på 25 år.
Gillar att göra saker när ja väl drar utomlands! Men ligger gärna vid poolen/stranden en hel dag också :)
Vill gärna vara borta en vecka så man hinner finns den där asgrymma känslan av att man inte behöver jobba, tänka på allt i det vardagliga!
Så låter detta intressant, vill du veta mer - hör av dig!
Bor i Karlstad men har bil o körkort så kan träffs på annan ort .)
All the best !!
/Robin
Jag söker därför någon att bara dra utomlands med helt enkelt ! kan ju ses och snacka genom det eller bara hänga nån gång innan så allt stämmer med kemin o sån dret :D (OBS! är inte ute efter något ragg,sex, eller dylikt! bara resesällskap och kul! )
Det du får av mig som reskompis är en soft , skön och avkopplad kllle på 25 år.
Gillar att göra saker när ja väl drar utomlands! Men ligger gärna vid poolen/stranden en hel dag också :)
Vill gärna vara borta en vecka så man hinner finns den där asgrymma känslan av att man inte behöver jobba, tänka på allt i det vardagliga!
Så låter detta intressant, vill du veta mer - hör av dig!
Bor i Karlstad men har bil o körkort så kan träffs på annan ort .)
All the best !!
/Robin