Sugen på att åka nånstans under påsken? (28/3-8/4)
Hej, jag har fått ledigt mellan 28/3-8/4 och skulle åka bort med familj/vänner som tyvärr fick förhinder, så nu är jag solo. Har inget bokat och kan tänka mig att åka vartsomhelst (gärna lite varmare än Sverige). Kort/lång resa och avstånd spelar inte heller någon roll jag är jätte flexibel och en van resenär, vill bara bort efter en lång vinter med mycket jobb.
Är det någon som är sugen att hitta på nått under påsken? Skriv här eller skicka mig ett meddelande så kan vi planera nått tillsammans =)
Är det någon som är sugen att hitta på nått under påsken? Skriv här eller skicka mig ett meddelande så kan vi planera nått tillsammans =)
Jag inväntar svar från någon som kontaktade mig om huruvida vi skulle åka tillsammans (och vart). Annars har jag faktiskt Spanien som backup plan och tänkte också resa runt till olika platser. Så jag kan höra av mig om det blir så =)
Du kan skicka mig ett meddelande med ditt info (messenger, FB eller liknade) för att lättare ta kontakt med dig?
Du kan skicka mig ett meddelande med ditt info (messenger, FB eller liknade) för att lättare ta kontakt med dig?
Citerat från Dallandra:
Jag inväntar svar från någon som kontaktade mig om huruvida vi skulle åka tillsammans (och vart). Annars har jag faktiskt Spanien som backup plan och tänkte också resa runt till olika platser. Så jag kan höra av mig om det blir så =)
Hej...Jag inväntar svar från någon som kontaktade mig om huruvida vi skulle åka tillsammans (och vart). Annars har jag faktiskt Spanien som backup plan och tänkte också resa runt till olika platser. Så jag kan höra av mig om det blir så =)
Är också sugen att åka någonstans hör av dig om alla planer går åt spillo.
// Jörgen
Hej! Jag har också skrivit ett inlägg. Men jag skulle vilja åka med en kompis som jag kan ha kul med och lita på. Jag har Asperger och jag är 20 år. Men jag skulle vilja åka till San Diego. Jag har inte så mkt pengar men känner verkligen att jag måste. så tänkte 8 dagar på ett airbnb. Undrar om du är intresserad??
Medlemmen har tagit bort svaret
Citerat från Dallandra:
Hej skall du fortfarande åka?