Sverige
Yuphin,
28 nov. 2011
Updaterad av Anja_swe
för 12 år sedan
Några som har några tips på boende för en familj 2 vx oxch 2 barn. Vi tänkte stanna några dagar först på Fårö för sen att avsluta i Visby, så helst så nära centrum som möjligt.
På Fårö är det väl Sudersand camping som är den stora (och dyraste). Såg att det fanns en Strandskogen camping inte ...
Sverige
Ingsod,
5 maj 2016
Updaterad av Jensvidhave
för 39 veckor sedan
Vår familj, två vuxna + två barn önskar resa till Gotland i sommar omkring v28. Vi önskar bo halva tiden på Fårö och halva tiden nära Visby. Tips på boende där man kan hyra dagar? eller finns det någon som vill dela med oss? ... Jensvidhave: Nuförtiden finns det gott om boende i Visby som tar emot ...
Sverige
Linaochris,
30 okt. 2017
Updaterad av Oskaredstrom87
för 5 år sedan
I min barndom var jag på sportlovet ofta uppe i lappland hos mormor och morfar. Det var så himla mysigt och roligt!
Jag längtar upp och skulle vilja ta med familjen upp i mars när det finns snö kvar men dagarna börjar bli ljusare. Jag drömmer om att hyra en mysig stuga, kanske åka lite ...
Sverige
Sisso,
8 juli 2011
Updaterad av Pehag
för 13 år sedan
Hej!
Igår bestämde vi oss för att åka till Gotland på semestern. Det är vårt första besök på ön och vi har planerat att tälta.
Två frågor:
1. Hur illa är det i Visby under Stockholmsveckan? Borde vi åka veckan efter?
2. Var ska vi slå upp vårt tält? Någon camping eller annan plats som ni ...
Sverige
Brigitta,
1 maj 2006
Updaterad av Nisse2ears
för 15 år sedan
Vad är era guldkorn i Sverige? Ett av mina är Gotland, ön som har allt . Historia, naturupplevelser, stillhet, sköna bad, puls... Jag har upplevt alla årstiderna på Gotland, vacker höst, men även höststormar, julmarknad i ett snöigt Visby, Valborg i Visby och vårpromenad i skogen, sköna sommarbad ...
Sverige
Stensson,
13 apr. 2009
Updaterad av Jesper2
för 15 år sedan
Nu har vi sommaren framför oss och Sverige är väl ett land som verkligen är fantastiskt att semestra i. I Sverige har vi hela 14 världsarv (Riksantikvarieämbetets beskrivning nedan). De flesta är väl värda ett besök. Har du någon eller några favoriter? Dela gärna med dig av dina erfarenheter.
...