Stränder på Hvar?
Hej! Jag ska åka till Hvar i sommar och försöker planera lite. Jag hittade ett bra inlägg om stränder på Hvar här https://resefixarn.se/strander-pa-hvar/ men undrar om ni har några tips? Kommer definitivt inte hinna åka till alla i den listan, så om ni har några bra rekommendationer så vore det otroligt uppskattat :D
Härligt resmål. Hittade flera små mysiga stränder när jag promenerade sydöst från Hvar stad. Bäst var Robinson Beach. Ca 25-30 min att promenera. Går inte att åka bil dit. Kanske därför det är så lite folk där. Återkom dit flera gånger, även sjövägen. Lycka till !
Citerat från Brassen:
Härligt resmål. Hittade flera små mysiga stränder när jag promenerade sydöst från Hvar stad. Bäst var Robinson Beach. Ca 25-30 min att promenera. Går inte att åka bil dit. Kanske därför det är så lite folk där. Återkom dit flera gånger, även sjövägen. Lycka till !
Det låter ju som något man inte får missa. Tusen tack för ditt tips!