Spanien
Thomasrqvist,
26 apr. 2017
Updaterad av Citronblad
för 7 år sedan
Hej! Vi åker till Torremolinos i sommar, nära Malaga. Jag vet att spanska solkusten är ett populärt turistmål för svenskar, så jag tänkte att det borde finnas någon/några här som kan området. Jag skulle vilja ha tips på saker att göra, utflykter, avlägsna stränder och restauranger (i Torremolinos). ...
Spanien
Malinga,
30 mars 2016
Updaterad av Blesi
för 8 år sedan
Hej,
Vi funderar på att ta ett flyg till Barcelona i sommar för att ta oss vidare till kusten för sol och bad. Vi har två barn med, 11 år och 6 år, och är ute efter någon mer lugnare ort men gärna med strandpromenad Hört gott om LEscala. Någon som varit där eller kan tipsa om andra mysiga ställen? ...
Spanien
Alexa_b,
17 juli 2012
Updaterad av Nisse2ears
för 11 år sedan
Hej,
Finns det någon här som semestrat någonstans mellan Girona och Barcelona med sin familj och kan tipsa om bra boende?
Jag letar uthyrning privat och hotell och allt jag kan komma på men hittar just inget lockande för oss. Vet inte vad jag ska söka på...
Vi är 2 vuxna och 2 barn (6 & 11 år) ...
Spanien
Sonyajacobsson,
9 mars 2020
Updaterad av Robbowan
för 4 år sedan
Hej
Tips på uthyrare på stort hus Costa Blanca ? 12-14 sovplatser helst 6 sovrum och gångavstånd strand.
Har sökt på de flest kända siterna och blocket men tänker om det finns ngn som sitter på en liten semesterpärla som jag kan ha missat.
Med vänlig hälsning Sonya ... Robbowan: Har själv ...
Spanien
Charlotte01,
29 juni 2016
Updaterad av Lett_o_resglad
för 8 år sedan
Hej!
Jag och min kille vill åka till Spanien i sommar för första gången. Vi letar efter ett lugnt ställe (inget party ställe) nära en mysig städer med fantastiska stränder och god mat. Vore kul om det inte var en typisk turistfälla. :)
Vi är också intresserade av att åka på utflyckter på vin ...
Spanien
Petter2013,
4 maj 2013
Updaterad av Jonnyx
för 11 år sedan
Hej!
Påhejad av andra här på forumet verkar det luta åt en resa till antingen Alicante eller Malaga i månadsskiftet augusti/september.
Vi är inte intresserade av storstad och shopping dock. :)
I stället vill vi försöka hitta ett trevligt boende vid strand någonstans där det är lugnt och ...