Storstad i Europa

16 mars 2014 16:14
Visningar: 146
Tja!
Tjej på 21 år som älskar att resa (dock inte ensam hehe). Är otroligt sugen på Prag (weekend), Rom (!!!) och Barcelona. Till Prag och Rom vill jag helst åka nu April/Maj medan Barcelona kan vänta till i sommar, och kanske i en vecka till och med.

Alla mina vänner är fast på jobb och med pojkvänner så ingen kan följa med. Jag vill bara se städerna, äta god mat, festa, och må allmänt bra.
Sugen? Skriv till mig!
16 mars 2014 19:59
Hej! jag är i samma sits!!! och de låter precis vad ja vill göra, Jag är väl inne på frankrike, italien å wien :) Prag har jag varit i, och man vill ju upptäcka nytt!
16 mars 2014 22:09
Citerat från Eliiinpelin:
Hej! jag är i samma sits!!! och de låter precis vad ja vill göra, Jag är väl inne på frankrike, italien å wien :) Prag har jag varit i, och man vill ju upptäcka nytt!
Hej! Jag skickade ett meddelande till dig :)
17 mars 2014 14:58
Tjena!! Vi är två tjejer som tänkte dra till Barca i sommar! Först ska vi 2 veckor till Mallorca sedan ta färjan vidare och vara 2 veckor i Barca. Bara att haka på Barca om du känner för det!

Mvh, Felicia
Av Daekk
17 mars 2014 21:56
Sugen på Wien, Berlin eller Prag. Gärna i nämnd ordning. Har ni någon tidsplan?
20 mars 2014 20:40
Jag har samma intresse. Besöka storstäder nu under våren. Men ingen som vill hänga med och vill inte åka ensam