Storbritannien 2013/2014?

26 juni 2013 21:43
Visningar: 172
Hallå! Är en spontan tjej på 21 som är sugen på en flytt från dystra lilla Sverige.
Efter gymnasiet så har jag jobbat i butik men nu så har jag tröttnat.
Har Barcelona i tanke men även Storbritannien.
Mina vänner har andra planer, eller så har de inga pengar till att resa.

Jag är chill, oftast på bra humör och lätt att prata med.
Älskar att resa o upptäcka nya grejer, och viker inte för en utmaning.
Tänkte söka jobb på plats och funderar på om någon går i samma tankar?
Och angående boende så har jag inte kikat så värst mycket på det, utan letar efter någon som man kan bolla idéer med. Kille eller tjej spelar absolut ingen roll.

Är öppen för förslag så hör av er!
Sabine
23 juli 2013 22:44
Hej!
Jag är en 20 årig tjej som också är fruktansvärt less på Sverige och är sjukt sugen på att flytta till London i september. Jag och en kompis har redan bokat enkelbiljett dit men pga jobb och lägenhet kan hon inte fara..

De flesta av mina andra vänner ska gå skola eller har andra planer i höst och jag vill inte åka ensam då det känns 100 gånger roligare och tryggare att vara minst två. Tänkte därför höra om du var sugen på en Londonflytt i september?

Min tanke med flytten är att träffa massa nya människor, jobba, festa, uppleva London och bara leva livet!

Såg att du även var inne på Barcelona och vet ju inte om du redan hunnit bestämma något än, men tänkte kolla iaf!

Du kan maila mig på: (Logga in för att se e-postadress) om du är sugen så kan vi snacka lite mer och byta facebook osv!:)