STA travel. Någon som testat?
Hej,
Är det någon som har åkt med STA travel? Jag är jättesugen på att pröva någon av deras äventyrsresor. Kanske till Mexiko. Har länge velat åka dit och går mest och väntar på att någon ska få möjlighet att resa med mig men det verkar dröja ett tag (barn, pengar, plugg m.m) så jag funderar på att resa själv och då kanske deras äventyrsresor är ett bättre alternativ än att bege sig dit helt på egen hand. Någon som har rest i Mexiko själv och vill dela med sig av erfarenheten?
Mvh
Jessika
Är det någon som har åkt med STA travel? Jag är jättesugen på att pröva någon av deras äventyrsresor. Kanske till Mexiko. Har länge velat åka dit och går mest och väntar på att någon ska få möjlighet att resa med mig men det verkar dröja ett tag (barn, pengar, plugg m.m) så jag funderar på att resa själv och då kanske deras äventyrsresor är ett bättre alternativ än att bege sig dit helt på egen hand. Någon som har rest i Mexiko själv och vill dela med sig av erfarenheten?
Mvh
Jessika
Har inte testat deras produkter, men STA anses i branschen vara ett seriöst och solitt företag. Mao, jag skulle bedöma det som att du är i goda händer om du väljer att boka en resa med STA.
Ledsen om det inte var ett komplett svar på din fråga, men hoppas att det hjälper ändå.
Ledsen om det inte var ett komplett svar på din fråga, men hoppas att det hjälper ändå.
Hej Jessika,
Jag tycker också du kan vara lugn. STA är en internationell kedja med kontor överallt! Dem är att lita på och har funnits länge i branschen.
Jag har bokat via dem flera ggr när jag var student och hade rätt till billigare biljetter.
STA Travel är inget charterbolag eller flygbolag.
Jag tycker också du kan vara lugn. STA är en internationell kedja med kontor överallt! Dem är att lita på och har funnits länge i branschen.
Jag har bokat via dem flera ggr när jag var student och hade rätt till billigare biljetter.
STA Travel är inget charterbolag eller flygbolag.
Jag har inte åkt med STA travel men jag har däremot rest i Mexico och det är helt fantastiskt! Så mycket att se och göra och helt otroligt god mat. Beroende på om du kan spanska så kan du åka själv annars bör du nog åka med någon som kan språket eftersom det kan vara svårt att göra sig förstådd. Efter att ha rest där är jag nu jättesugen på att åka att plugga spanska i Spanien. är det någon som vet någon bra organisation som anordnar språkresor dit? Jag har kollat lite med Estudio Hispanico, är det någon som åkt med de?
sanna
sanna