Malta
Ann1e,
13 feb. 2012
Updaterad av Arecc11
för 6 år sedan
Hur tar jag mig enklast och smidigast från flygplatsen till hotell "Ramla Bay Resort" i Marfa Bay, Mellieha? ... Arecc11: Suntransfer.com -tjänsten på Malta är en katastrof och en mardröm. Om ni inte vill missa ett plan, hoppa över det här företaget långt ifrån. ... Frankjoelsson: Buss är väldigt ...
Malta
Orrigen,
29 dec. 2017
Updaterad av Trea
för 6 år sedan
Hej!
Har nu bokat vår resa till Malta:) Men eftersom vi inte varit där förut så skulle vi behöva lite goda råd utav er som varit där. Vi ska vara en vecka. Tänkte eventuellt lägga upp resan så här:
3 nätter i Valetta och 4 nätter på Gozo. Hinner man se det mesta på dessa dagar?
Men undrar nu ...
Malta
Emh87,
10 feb. 2014
Updaterad av Amd90
för 10 år sedan
Hejsan,
Läser både här och på andra resetidningar om dykningen i Malta. Det finns ju inga rev. Vad är det som är så spektakulärt? Visst, det finns givetvis bra dyk utan rev. Hur är sikten? Annat?
Tack! ... Amd90: >Citerat från Emh87:
>Allright. Det låter ju bra. Är det några fiskar öht? ...
Malta
Starlet86,
24 sep. 2012
Updaterad av Nisse2ears
för 12 år sedan
Hej hopp!
Jag och min sambo åker till Malta på Torsdag och det här är första gången då jag inte riktigt haft tid att kolla upp vårt resmål ordentligt.
Vi kommer att bo i Mellieha Bay på Luna Holiday Complex. (Jag håller tummarna för att det är ett OK hotell).
Vad jag förstått är det här en ...
Malta
Kicki60,
28 jan. 2011
Updaterad av Anja_swe
för 12 år sedan
Någon som har varit på Malta, tips bra och prisvärt hotell.Hoppas på svar.Vi har tänkt åka 27 sep en vecka 4 vuxna och 3 barn. ... Anja_Swe: Jo men visst, börja med att kika in de olika orterna på http://www.maltahotell.se/ själva är vi väldigt nöjda med hotellen i st Julian. Maltas längsta ...
Malta
Emmadave,
2 mars 2010
Updaterad av Emmadave
för 14 år sedan
Vi har bokat flyg ner till Malta, Vi vill hitta ett billigt hotell, men endå inte helt sunkigt,
+ Spelar det någon roll var på Malta man bor ?
Tar det lång tid att utforska Malta om man hyr bil?
Finns det någon stad ni rekommenderar ? Eller inte Rek...
... Emmadave: Tack så mycket för dem ...