Malta
Juliapylad,
13 jan. 2014
Updaterad av Matsstockholm
för 9 år sedan
Hej! Jag är 14 år och fyller 15 i år, och har tänkt åka till malta på språkresa i sommar.
Vad tycker ni är bäst? STS eller EF?
Jag skulle aldrig röra en droppe alkohol, jag lovar. Så om man inte dricker något, eller så, då påverkas man väl knappt av att kanske några andra dricker? Förutom ...
Malta
Naviiid,
24 juni 2013
Updaterad av Sarahjohnsson
för 11 år sedan
Hej! Tänker åka iväg på en språkresa till Malta och undrarhur dyrt det är där? Enligt skolorna där är boende rätt dyrt, därför undrar jag hur dyrt allt annat är, mat, alkohol, klubba osv. Gärna jämfört med Sverige/London/Alicante. Räcker CSN pengar? Tack på förhand. ... Sarahjohnsson: Kom hem från ...
Spanien
Alexandra1991,
28 jan. 2013
Updaterad av Jonnyx
för 11 år sedan
Hejsan!
Är en glad tjej på 21 som tänker dra på språkresa och plugga spanska nu till sommaren. Åker iväg en månad ungefär men har beslutsångest VART jag ska åka än... Funderar på Barcelona samt Malaga, men min fråga är om Barcelona är för stadsaktigt då jag vill ha nära till stränder osv, kunna ...
USA
Sofianor,
10 aug. 2011
Updaterad av Sofianor
för 13 år sedan
Jag tänkte se om jag kunde ta tag i min halvtaskiga engelska i vinter och funderar på runt 3 månaders språkresa till San Francisco. Någon som har bra tankar/tips/råd kring detta? ... Peter_O: Inte mer än att jag skulle ha svårt att hitta en lämplig nivå för studier. Och att jag misstänker att du ...
Storbritannien
Moalm,
5 sep. 2010
Updaterad av Asok
för 14 år sedan
Hejhej!
Jag funderar på att åka till England och plugga engelska i ca ett halvår men vet inte riktigt vart jag vill åka. Några förslag?
Jag skulle gärna vilja åka till en lite större stad, fast det måste inte vara London-storlek, är ganska inne på Oxford. Eller Manchester. Fast jag vill inte ...
Malta
Spirit,
8 mars 2006
Updaterad av Indianprinsessa
för 14 år sedan
min dotter ska på språk/konfirmationsresa på Malta i sommar. Har någon av er erfarenhet från sådan? Finns det något speciellt hon bör tänka på? ... C_Willy: jag va själv på en likadan resa med sts när jag var 14 år. som tjej på malta bör man nog hålla ihop med sina vänner, malteser killarna kunde ...