Spanien eller liknande i slutet av Augusti
Hej! Jag är en social kille på 21 år som funderar på att dra till Spanien i slutet av augusti. Jag är mest sugen på Barcelona men varken Barcelona eller Spanien är ett krav, är absolut öppen för förslag! :) Det viktigaste är att det är varmt!
Mina vänner har inte pengar eller tid och jag känner inte att jag orkar vänta på dem så söker nu resesällskap. Kille/tjej spelar ingen större roll.
Hör av er ifall ni är sugna! :)
Mina vänner har inte pengar eller tid och jag känner inte att jag orkar vänta på dem så söker nu resesällskap. Kille/tjej spelar ingen större roll.
Hör av er ifall ni är sugna! :)
Är i exakt samma sitts! Vilken flygplats tänkte du åka från? :)
Jag har kollat på lite allt möjligt... Kollade bland annat på att hyra lägenhet i Barcelona vilket verkar vara ett ganska bra alternativ. Sedan har jag väl kollat på en del resor till övriga delar av Spanien samt Grekland som var bra priser på. Har dock inte hittat någon specifik resa...
jag kommer åka runt på olika ställen. men vi kommer delas upp en del när vi väl är framme... men det finns riktigt många fina platser att bo på där nere, har bla. bott i grottor och comunytis tidigare och det är UNDERBBART där ( lite varmare lixom) no probs, på canarieöarn finns allt under vinterhalvåret och det är invasion med massa vakcra mäniskor! en underbar familj! allt flyter lixom bara på där nere på ett sådär underbart sydeuropeiskt vis....