Sverige
Jo15,
19 maj 2014
Updaterad av Gunillad
för 10 år sedan
Hej. Jag undrar om det finns nån som har ett bra tips på en spaweekend?
MVH
Jan-Olov ... Gunillad: Eftersom du bor i Hudiksvall kanske Hallstaberget i Sollefteå kan vara ett alternativ.
Jag var där idag i jobbet och det var jättefint.
http://www.hallstaberget.se/hotell
Annars gillar jag ...
Sverige
Ssusanne,
13 okt. 2011
Updaterad av Mpc
för 13 år sedan
Hej,
Vi håller just nu på att utse kandidater inför vår årliga "Spakamp". Har du varit på något riktigt bra Spa i Sverige under den sista tiden, så kan du väl tipsa mig om vilka anläggningar du tycker platsar i tävlingen.
Hösthälsningar,
Susanne ... Cissiburg: Viktoria spa, vid kalkbrottet i ...
Sverige
Tycker_om_att_resa,
3 aug. 2009
Updaterad av Ranca
för 15 år sedan
Hej!
Någon som varit på Lundsbrunns kurort? Funderar på att åka dit, verkar för billigt för att vara bra?
Kom gärna med några tips, helst på västkusten, men alla förslag är bra =) Men dock i södra Sverige, med södra Sverige menar jag Stockholm och neråt...
... Ellinor: Hej,
Jag skulle vilja ...
Sverige
Annans,
5 dec. 2007
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Önskar tips på billigt spa eller annat energigivande tips, 2-4 dagar, Sverige, övriga norden eller Baltikum.
Ett ställe att relaxa och hämta energi på runt nyår.
... Brigitta: I Estland finns det flera billiga och bra spa. Jag har varit på Piriita Topspa och Viimsi. Bägge ligger några kilometer ...
Sverige
Hogan,
31 maj 2006
Updaterad av Janetttan
för 17 år sedan
Hej,,
Jag tänkte slänga in en kort fråga. Min syster fyller 30 år snart och jag och familjen tänker överraska henne med en spa dag eller ett spa paket weekend. Men vi har ingen aning om var? I Sverige vartsomhels bara det är ett mysigt ställe. Har ni några tips?
Mvh Peter ... Polacko80: Själv ...
Sverige
Fruresa,
6 mars 2021
Updaterad av Fruresa
för 3 år sedan
Hej!
Vi planerar en roadtrip för att beta av några resmål på vår lista inom Sverige.
Familj med två barn 11-14 år.
Vi kör från Skåne till Stockholms skärgård några dagar. Vidare till höga kusten och sen Copperhill i Åre.
MEN på hemvägen står det helt still!
Vilja tips/platser hade ...