Sommar 2008
Jag skulle vilja komma iväg till sommaren tillsammans med mina vänner. Skulle gärna vilja ha tips om vart man kan åka om man söker, sol, bad och nattliv. Inom Europa.
Tack på förhand :)
Tack på förhand :)
Sunny Beach! Det är jätteroligt och stranden är så fin! Den finaste i Europa tycker jag =) Och det finns nattklubbar ÖVERALLT! Där kommer du inte ha tråkigt... Men vill du inte flyga kan jag rekomendera en bussresa ner till Rimini i Italien, det är en väldigt stor stad med en jättefin strand. Den stranden och Sunny Beachs är de finaste, men Sunny Beach har nog mer party! Välj själv liksom!
Hej,
ett toppen ställer är franska rivieran. Cannes är min favorit. Det går att flyga dit billigt med ryanair och sen brukar sembo ha nån bra lägenhet. Var själv där för ett tag sen och det var kanon! ;)
Amanda
ett toppen ställer är franska rivieran. Cannes är min favorit. Det går att flyga dit billigt med ryanair och sen brukar sembo ha nån bra lägenhet. Var själv där för ett tag sen och det var kanon! ;)
Amanda
Hej! Kan tipsa dej om Zakynthos. Var där i somras. Jättehärligt med fina stränder och sköldpaddor. Om ni väljer att bo i Laganas så kommer ni inte bli besvikna på nattlivet. Där rullar Britterna hatt till solen går upp. Hoppas att ni kommer iväg på en härlig resa 2008.
/Jessica
/Jessica
Alltså jag hör och ser så många som säger Sunnybeach. Jag har själv aldrig varit där men efter vad många kompisar säger osv så är det 1 gång i livet det får räcka.
Jag har tillbringat många år i Spanien. Med åren har man ju börja komma ut och festa osv och jag tycker allt det våld och brottsligthet man ser där är tydligen inget mot vad sunny beach ska vara. Därför skulle jag nog helt enkelt rekommendera ett land som spanien/frankrike för att få något av allt du vill ha. Och slippa ha huvudet bakom ryggen hela tiden för att något skit ska hända.
Hoppas ni hittar något :)
//Andreas
Jag har tillbringat många år i Spanien. Med åren har man ju börja komma ut och festa osv och jag tycker allt det våld och brottsligthet man ser där är tydligen inget mot vad sunny beach ska vara. Därför skulle jag nog helt enkelt rekommendera ett land som spanien/frankrike för att få något av allt du vill ha. Och slippa ha huvudet bakom ryggen hela tiden för att något skit ska hända.
Hoppas ni hittar något :)
//Andreas
Kan oxå rekommendera sunny beach.. trots den negativa publicitet det fått.. varit där 17 ggr o aldrig råkat ut för något. Men: ni kan ju oxå testa ibiza.. det håller i alla tider. Sol... bad.. party... hippie marknad.... Väl värt att testa dennna underbara ö!!!
Såg nu att apollo ska köra charter dit. Annars går det o fixa flygstol enkelt o billigt- likaså boende oxå. varit där 2 ggr o det lutar att testa stället igen till sommaren!!
Hoppas ni finner nåt bra ställe
Vänliga hälsningar Tomas
Såg nu att apollo ska köra charter dit. Annars går det o fixa flygstol enkelt o billigt- likaså boende oxå. varit där 2 ggr o det lutar att testa stället igen till sommaren!!
Hoppas ni finner nåt bra ställe
Vänliga hälsningar Tomas
Svaret är borttagen på grund av brott mot Reseguidens användarvillkor
Med de förutsättningar du nämner kan det ju inte bli fel vad du än väljer!
Sommar, Europa, vänner, sol&bad, party!
Cypern, Barcelona, Mallis, Ibiza, Bulgarien, Turkiet.
En del är dyrare än andra att vara på, även om du kommer iväg till billig penning.
Sen brukar jag tänka "jag får vad jag betalar för"....
Sommar, Europa, vänner, sol&bad, party!
Cypern, Barcelona, Mallis, Ibiza, Bulgarien, Turkiet.
En del är dyrare än andra att vara på, även om du kommer iväg till billig penning.
Sen brukar jag tänka "jag får vad jag betalar för"....