Solsemester i början av juni!
Börjar jobba v. 25, innan dess har jag semester mellan 4 juni - 17 juni. Finns det någon annan därute som är sugen på att åka någonstans för sol och bad och bara ta det lugnt?
Tänker att priset på resan ej får överstiga 10 000 kr men gärna max 6000 - 7000 kr.
Då huvudsaken för mig är att komma bort och koppla av innan jag börjar jobba så är jag inte så kräsen på var det blir så länge du är en okomplicerad och trevlig person :)
Tänker att priset på resan ej får överstiga 10 000 kr men gärna max 6000 - 7000 kr.
Då huvudsaken för mig är att komma bort och koppla av innan jag börjar jobba så är jag inte så kräsen på var det blir så länge du är en okomplicerad och trevlig person :)
Hej! Jag har semester under den perioden och vill gärna åka iväg på lite sol och bad under juni månad. Åkte med en glad och trevlig tjej förrförra sommaren från reseguiden. Möttes på arlanda och åkte iväg till Barcelona i 5 dagar. Vart riktigt lyckat! :) Kan tänka mig något europeiskt resmål som exempelvis Grekland, Italien, Spanien, Kroatien eller liknande
Hello.
Vi är 2 killar & en tjej som i slutet av maj kommer göra en road trip ner genom Europa. Under bla. de datum du skriver kommer vi befinna oss på Ibiza. Om du ej besökt Ibiza innan så är det värt att komma ner och säg hej.
Vi står självklart för utflyktsplaneringen till intressanta platser (inte bara nattklubbar) och ett roligt sällskap.
Skicka PM om det låter intressant.
Vi är 2 killar & en tjej som i slutet av maj kommer göra en road trip ner genom Europa. Under bla. de datum du skriver kommer vi befinna oss på Ibiza. Om du ej besökt Ibiza innan så är det värt att komma ner och säg hej.
Vi står självklart för utflyktsplaneringen till intressanta platser (inte bara nattklubbar) och ett roligt sällskap.
Skicka PM om det låter intressant.