Spanien
Emeliethiel,
26 juni 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Jag och min kille funderar på att åka till Kanarieöarna under julen. Vi var i Puerto Rico på Gran Canaria förra året, men sen berättade en kollega att Fuerteventura är ännu mer solsäkrare än vad Gran Canaria är. Så nu till min fråga, vilken av öarna ska man åka till på Kanarieöarna, det står mellan ...
Spanien
Miolio,
8 dec. 2015
Updaterad av Floridasidan
för 9 år sedan
Kan man göra saker på Kanarieöarna som inte är sola och bada? Vi vill ha "äventyr" och så turistfritt och outforskat som möjligt. Finns det något åt det hållet på Kanarieöarna? ... Floridasidan: >Citerat från Miolio:
>Kan man göra saker på Kanarieöarna som inte är sola och bada? Vi vill ha " ...
Updaterad av Aquaholic
för 17 år sedan
Vi har begränsad reskassa men kan resa utan med 1-2 dagars varsel.
Vad är då att föredra:
- Resa som inkluderar ospecificerat hotell
- Betala enbart för flygstol - och sedan själv leta reda på ett hotell till hyfsat pris.
- Finns andra alternativ?
Antar att vi får söka bland ** eller * ...
Spanien
Mipec,
18 sep. 2018
Updaterad av My53
för 6 år sedan
Hej
Vi har börjat titta på en resa runt nyår och vill ha ett alternativ till Madeira (som vi varit på och gillade).
Sol, bad och shopping är inte riktigt vår grej, utan mer vandringar (gärna både berg och kust), vacker natur och lite mer genuina byar/orter/städer. Men gärna ändå lite bättre ...
Spanien
Duniadasko,
11 sep. 2013
Updaterad av Evazen
för 10 år sedan
Jag och min kille är sugna på att åka ner till Kanarieöarna - Puerto rico och tänkte bo på Palmeramar Apartments. ( inget är bestämt ännu)
Vi är ute efter sol och bad semester avkoppling men ändå lite aktiviteter(jetski, vattenland , sevärdigheter osv) om intresset dyker upp.
Vi har några ...
Egypten
Cattis66,
15 maj 2012
Updaterad av Desires
för 12 år sedan
Hej!
Vi planerar att åka på en veckas lugn och ro till ett varmt land i slutet på oktober, början på november. De ställen som passar oss tidsmässigt är Furteventura, Gran Canaria, Marsa Alam, Sharm El Shejk eller Hurghada. Vi har tidigare besökt både Gran Canaria och Hurghada.
För att kunna njuta ...