Jordanien
Erik_1981,
24 nov. 2018
Updaterad av Erik_1981
för 5 år sedan
Bokade flyg från Köpenhamn till Jordanien idag, och tänkte höra ifall någon är intresserad av att hänga med.
Flyger till Ammad, stannar där några dagar, ev med dagsutflykter, tar mig sedan till Petra, troligen gå där två dagar, ta mig till Akaba och flyga hem därifrån. Båda flygen med Norwegian.
...
Jordanien
Millin,
18 apr. 2015
Updaterad av Kvinnan67
för 9 år sedan
Tänkte åka till Jordanien kring valborg och ca en vecka, och åka runt lite, till både vanliga och ovanliga ställen. Någon som vill haka på?
Jordanien
Victoriahabijan,
15 dec. 2014
Updaterad av Victoriahabijan
för 9 år sedan
Hej!
Jag plus pojkvän åker till jordanien, aqaba, en vecka med apollo nu på torsdag 18/12. Finns det några fler som precis som vi helst slipper apollos utflykter och vill dela på en guide för ett par dagsutflykter till wadi rum, petra och döda havet för att det ska bli billigare? :) Vi tänkte ...
Jordanien
Leikal,
11 nov. 2014
Updaterad av Mosan
för 9 år sedan
Hej,
Jag ska till till Akaba, Jordanien en vecka, från 20e november. Tänkte åka till Petra. Det finns bra sista minute resor.
Jag är en trevlig, flexibel och öppen, ej lesbisk. Söker helst en tjej reskompis.
Vill du ha en vecka äventyr? :-)
/Lei
Jordanien
Helena86,
15 maj 2014
Updaterad av Helena86
för 10 år sedan
Hej!
Längtat efter att åka till Jordanien på rundresa, läst och hört så gott om Apollos, http://www.apollo.se/resor/asien/jordanien/rundresor/fran-jerusalem-till-petras-klippor
Någon som vill följa med?
Jag är 28 år, bor i Stockholm tänkte att vi kunde kanske ta en fika eller nått och se ...
Jordanien
Sunisland,
22 okt. 2013
Updaterad av Johnalex
för 10 år sedan
Hej ja åker i övermorogn till Jordanine, för att softa, bada, snorkla, åka runt. Sugen på att hänga med?