Sol&värme sommar 2013
Hej! Jag ska till Grekland 16-23 juni tror jag, lr jag vet att jag ska dit lite osäker på hemdatumen bara. Vilket fall, som jag planerat nu säger jag upp mig från jobbet innan sommaren och har sen alltså halva juni, juli och augusti som jag vill resa på. Stannar gärna lite längre i Grekland, båtluffa i Grekland har länge vart en dröm. Spanien har jag ej vart i så det hade jag inte heller sagt nej till. Jag är öppen för förslag :) finns även på fb, (Logga in för att se e-postadress)
Citerat från linnliinn:
Hej! Jag ska till Grekland 16-23 juni tror jag, lr jag vet att jag ska dit lite osäker på hemdatumen bara. Vilket fall, som jag planerat nu säger jag upp mig från jobbet innan sommaren och har sen alltså halva juni, juli och augusti som jag vill resa på. Stannar gärna lite längre i Grekland, båtluffa i Grekland har länge vart en dröm. Spanien har jag ej vart i så det hade jag inte heller sagt nej till. Jag är öppen för förslag :) finns även på fb, (Logga in för att se e-postadress)
Du är inte intresserad av dominikanska?Hej! Jag ska till Grekland 16-23 juni tror jag, lr jag vet att jag ska dit lite osäker på hemdatumen bara. Vilket fall, som jag planerat nu säger jag upp mig från jobbet innan sommaren och har sen alltså halva juni, juli och augusti som jag vill resa på. Stannar gärna lite längre i Grekland, båtluffa i Grekland har länge vart en dröm. Spanien har jag ej vart i så det hade jag inte heller sagt nej till. Jag är öppen för förslag :) finns även på fb, (Logga in för att se e-postadress)
http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/dromresan-21-natter-i-dominikanska-republiken-15-000-kr-person-sommaren-2013-24817