Sol&värme sommar 2013

Av Joss
21 jan. 2013 22:50
Visningar: 282
Hej! Tänkte kolla om det är någon som är sugen att bege sig mot sydligare breddgrader till sommaren? Turkiet, Grekland, Spanien? 1,2, eller kanske 3 veckor. Har ingen att resa med så vore sjukt kul om just du ville haka på! Hör av dig isf :)
Av Maqqii
22 jan. 2013 07:16
Hej joss:) 22år från helsingborg.. Sjukt sugen på att komma iväg! Hör av dig om du vill snacka ihopa dig lite. Dra iväg ett mail bara, (Logga in för att se e-postadress)
6 mars 2013 01:33
Hej! Jag är jätteintresserad. Om du vill kan du adda mig på facebook. Heter Sanna Nyström! Är dock intresserad av att åka minst två, gärna tre veckor!
Av 3ees
19 mars 2013 12:16
Hej:) jag är med sugen på att resa till värmen:) 1-2veckor, någon som vill planera in något?
20 mars 2013 14:59
Hej! Jag ska till Grekland 16-23 juni tror jag, lr jag vet att jag ska dit lite osäker på hemdatumen bara. Vilket fall, som jag planerat nu säger jag upp mig från jobbet innan sommaren och har sen alltså halva juni, juli och augusti som jag vill resa på. Stannar gärna lite längre i Grekland, båtluffa i Grekland har länge vart en dröm. Spanien har jag ej vart i så det hade jag inte heller sagt nej till. Jag är öppen för förslag :) finns även på fb, (Logga in för att se e-postadress)
20 mars 2013 15:08
Citerat från linnliinn:
Hej! Jag ska till Grekland 16-23 juni tror jag, lr jag vet att jag ska dit lite osäker på hemdatumen bara. Vilket fall, som jag planerat nu säger jag upp mig från jobbet innan sommaren och har sen alltså halva juni, juli och augusti som jag vill resa på. Stannar gärna lite längre i Grekland, båtluffa i Grekland har länge vart en dröm. Spanien har jag ej vart i så det hade jag inte heller sagt nej till. Jag är öppen för förslag :) finns även på fb, (Logga in för att se e-postadress)
Du är inte intresserad av dominikanska?

http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/dromresan-21-natter-i-dominikanska-republiken-15-000-kr-person-sommaren-2013-24817
20 mars 2013 16:06
Absolut sugen på dominiska efter läst din tråd! Adda mig på fb (Logga in för att se e-postadress)
20 mars 2013 19:01
Citerat från linnliinn:
Absolut sugen på dominiska efter läst din tråd! Adda mig på fb (Logga in för att se e-postadress)
Vad kul! Har addat dig nu :)
Hoppas du har möjlighet/lust att logga in under kvällen så kan vi prata :)