Thailand
Mallan69,
12 okt. 2013
Updaterad av Monina
för 11 år sedan
Jag är en ensamstående mamma som ska resa med min son 16 år till Thailand 131226-140117. Det enda vi bokat hittills är flyget till Bangkok. Funderar sedan på att antingen åka söderut till övärlden i Krabi-provinsen eller att åka österut till typ Koh Chang. Finns det någon som kan tipsa om platser ...
Turkiet
Andersons,
14 jan. 2009
Updaterad av Svanesund
för 15 år sedan
Hej på er...
Vi är en familj som skall ut och njuta av sol, bad och värme i September, tänkte vi. Vi har fått för oss att testa all inclusive denna gången och vi har letat som dårar efter ett hotell som inte ligger ut i bushen. Vi vill bo ganska central för att kunna gå ut och kolla på stadslivet ...
Updaterad av Upp_och_ner
för 9 år sedan
Hej
Jag och min vän tänkte åka på en solresa den här sommaren, antingen om en vecka eller om drygt två veckor.
Vi funderar på någon form av solsemester till ett hyfsat billigt ställe som ändå inte är jätterisigt.
Finns det något resmål som uppfyller följande kriterier, någorlunda åtminstone? ...
Kroatien
Timsmamma,
15 jan. 2013
Updaterad av Philipdante
för 11 år sedan
Hej!
Vi är 2 familjer som bokat flyg till Pula i Juli, och är tacksamma för ideér & tips på resmål & boende.
Barnen är mellan 9-15 år.
Vi har kollat in Rovinj, och tycker att det verkar fint, men känner kanske inte så badvänligt för barnen? Kanske ngn vet om det kan det finnas ngt bra ...
Updaterad av Carswar
för 13 år sedan
Kan väldigt lite om USA men nu har vi bestämt att våra stora tonårsbarn skall få en 3 veckors USA resa i "present" eftersom dom gjort ett suprbra jobb i skolan och nu går sonen ut 9:an och dottern tar studenten!
Vi har en ide om att utgå ifrån san fransisco(3dgr) sen köra mot Los angeles (stnna ...
Thailand
Petronella7,
26 aug. 2010
Updaterad av Petronella7
för 14 år sedan
Hej!
Vi är 2 vuxna och 2 tonåringar som ska resa till Phuket i december. Vi flyger in på Phuket och hem från Krabi 15dgr senare.
Vi vill inte stressa runt för att se 'allt' men sol/bad, shopping, upplevelser, sightseeing, ja liv och rörelse i kombination med avkoppling vore trevligt.
Jag ...