Updaterad av Kalles11
för 1 år sedan
Något tips på ovan, hittar knappt några flyg med bra pris via momondo, vet inte om den sidan inte är så bra längre...
Vi är 2 vuxna och 2 barn
Krav/Önskemål:
Helst max 1 mellanlandning från Göteborg
Pris för flyg max runt 7000-8000 kr/person (utan väskor)
Helst inte superdyrt land att ...
Alexander_e_b,
17 okt. 2017
Updaterad av Sus70
för 6 år sedan
Hej,
Önskar massor av tips var man åker över jul och nyår?
Kravet är att det ska vara sol och varmt :)
Vartsom egentligen (Ingen charter) ... Sus70: >Citerat från Miasteffie:
>Filippinerna eller Bali, båda 2 är toppenställen. Eller Sri Lanka har själv inte varit där men planerna är att åka ...
Vietnam
Alexander_e_b,
20 dec. 2017
Updaterad av Alexander_e_b
för 6 år sedan
Var i Vietnam är det solsäkrast runt jul och nyår?
Funderar på att resa nästa år vid den tiden. ... Alexander_E_B: >Citerat från Wanderlust:
>Under dec -jan : Phu Quoc passar på sol och bad!
Är Phu Quoc ett bättre alternativ än Phan Thiet?
Någon med tips på bra (gärna strandnära) hotell i Phu ...
Vietnamresnr7,
14 nov. 2011
Updaterad av Tenderlyn
för 12 år sedan
Vi är en familj på 6 personer som planerar att åka till ett varmt och soligt land.
Vart skall vi då åka?
Har funderat på Kanarieöarna men jag tycker att det är för kallt där i dec.
Har ni tips om bra ställen ... Brigitta: Oman. Restid 7,5 timmar. Underbara stränder, sol och mycket ...
Updaterad av Muangthai
för 15 år sedan
Jag och min sambo har tänkt att vi ska åka på solsemster i slutet av november början av december och skulle behöva lite tips på resmål.
... Stoffer: Hej Marlun vi åker alltid på sol semester i nov -dec,,,,ta en stol till Bangkok för ca 4300kr sedan så åker ni till koh chang så nära och så bra
...
Updaterad av Brigitta
för 16 år sedan
Vill gärna åka till sol och värme några veckor under min jul och nyårsledighet. Vanan trogen letade jag flygresor till Thailand men upptäckte ganska snart att dom biljetterna var uppe i 13000 redan vilket är betydligt mer än jag hade tänkt mig lägga på själva flygbiljetten.
Vilka fler ställen ...